structuurverf op spatbord verbreders?
hallo,
laatst hoorde ik van iemand dat je structuurverf op je spatbordverbreders zet om die bobbeltjes te krijgen. heb er eigelijk nog nooit van gehoord. weet hier iemand meer van? jan |
wat je er voor kunt gebruiken is,overspuitbaresteenslagspray(leuk scrabbelwoord)
en dan afwerken met rally black... |
maar die korrels zijn toch veel grover?
|
Even dit topic doorlezen:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40080 Er bestaan ook professionele oplossingen, ik kan even niet op het merk komen. Maar dan zat je bij een Golf mk2 met dunne lijstenset, dus 2 bumpers (bovenste deel), spoiler en achterkleplijstje, 4 wielkastlijsten, 4 deurlijstjes en de dorpelverbreders toch al snel aan zo'n 400 euro aan spuitbussen. Dan is de oplossing van dit topic hierboven een stuk mooier, heb het zelf ook zo gedaan! |
Van inotec is er kunstof stucture coat ("praxis taal: structuur verf ;)) Hiermee kan je geschuurd kunststof weer structuur geven. Doe wel gelijk heel de lijst/deel anders heb je echt structuur verschil. Dan afwerken met rally black of grijs. Maar je zal nooit de orginele structuur kunnen nabootsen.
|
ja hier heb ik al wel wat aan zo dra ik een setje spatbordverbreders heb voor voor ga ik me eige is uitleve ;)
bedankt iedereen |
Dat was het, innotec. Die hebben ook structuur verf al in kleur, maar zoals ik al zei: allemaal erg duur.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:02. |