![]() |
Naast mijn 77er derby nieuwe aanwinst golf 1 82
Na besmet te zijn geraakt met het vw virus :screwy: door mijn zwagers.
Heb ik eerst een vw derby panama bruin kleur gekocht. Na lang zoeken kwam ik deze golf mk1 tegen en was direct verkocht. Dus vanmorgen er naar toe gereden en direct gekocht. hier wat fotos van mijn nieuwe aanwinst. :thumbup: :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:eek: wat een nette golf!
kmstand? mooie aanwinst! en de derby mag er zeker ook wezen! groet frank |
Quote:
bedankt frank de km stand is 179302. :thumbup: |
Quote:
dat zie je er toch echt niet vanaf ;) mooi ding |
Gisteravond mee wezen kijken en vanmorgen samen heen gereden en opgehaald....
Deze golf is super netjes en je vind geen roest of deukje......zo netjes!!!! Je zou het niet zeggen met deze km-stand. In deze nette staat vind je ze niet 123 zo snel. Enige is even nieuwe chroom raamlijstje er inzetten en schroefsetje monteren en klaar is hij voor Burgum samen met de mooie Derby toch..... ;) Ja voor je het weet kun je toch besmet raken met he VW-Virus....... :thumbup: ....en heb je 2 geweldige wagens op je oprit staan! Toppie......... |
netjes. op interieur na zelfde als die van mij :thumbup:
|
Heb hem gister ook ff mogen bewonderen hele mooi nette auto .
Idd schroefsetje eronder en klaar voor de meetings . Veel succes. :thumbup: :thumbup: |
Mooi man....!!!!
Ik zou gewoon lekker gaan touren en in de loop van de tijd pas aan passingen gaan doen. Suc6 Lars |
schroefset word zeker gemonteerd!!!!
En dan is hij af klaar voor de meetings. :D :D :D :D |
ziet er netjes uit :thumbup:
|
Mooie einzer, netjes hoor!!
|
Mooie einzer jonge :wow: !!!!! ziet er super uit, als ik zie naar de derby kijk komt dat allemaal goed :thumbup: echt goed bezig :thumbup:
|
die komt uit finsterwolde zeker?
daar had ik mijn mercedes 380 ook vandaan mooie auto |
Heb de auto ook even mogen bekijken en hij ziet er geweldig mooi uit.
veel plezier er mee en tot later :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Hahaha....en op 1.1....chrome randen...koplampsproeiers enz enz na....:D Maar zeker een nette Golf 1! |
mooie golfje,
alleen jammer dat er al een andere motorkap gemonteerd is |
Quote:
details details...... moet de mijne nog verkopen. dus.....sssssssst |
Quote:
Wat voor motorkap zit er normaal op dan :confused: |
Zo te zien is het gewoon de orriginele motorkap en is het geen swallowtail motorkap zonder voorste rand erin......
|
Quote:
Wat is er dan aan de hand dat jij dat ziet? Volgens mij de gewone kap hoor :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:00. |