TomK's Golf II
Hallo,
Mijn naam is Tom en sinds vandaag ben ik in bezit van een golf II 1.6 memphis! Ben 19 jaar en dit is mijn eerste auto .. Vandaag de hele dag wezen poetsen , van de week even een grote beurt geven en mijn rijbewijs proberen te halen :thumbup: . Motorisch is helemaal in orde , plaatwerk hier en daar heeft wat aandacht nodig (maar dat is te verwachten na 21 jaar). Plannen : Leuke velgjes eronder Verlagen met schroefset Andere grill Plaatwerk netjes maken En evt. g60 bumpers eronder Verder standaard :thumbup: Hope u like it! |
Ziet er goed uit :thumbup:
|
Leuke wagen, interieur ziet er nog goed uit....
plannen klinken goed, dikke bumpers zou ik niet doen, staat toch net niet bij smalle lijsten. |
strak in de lak! weet je al een beetje welke velgen je eronder wilt? Dikke bumpers zijn compleet pino, je weet toch.
|
:O ziet er goed uit!
|
Gaaf! Mijn eerste auto was ook een Golf 2 Memphis.
Een paar kleine details terug brengen naar origineel en géén G60 bumpers eronder. Dat was gewoon niet bij een Memphis :) Origineel 14inch stalen velgen eronder met zilvere rand en zwart hart en je bent compleet! :D |
Ok dat is dus duidelijk , geen g60 bumpers :D
Velgen weet ik nog niet , op dit moment vind ik ronal turbo's wel wat .. Thanx ! |
:) mooie auto :thumbup:
De 14 inch steelies eronder.........verbreed natuurlijk, zwart hart en rand grijs........lijkt origineel maar net even wat dikker dan :D En lager natuurlijk |
Hoe zien die staaltjes eruit dan ?
Verbreed staal is natuurlijk wel heel bruut .. Edit : Al gevonden , die vind ik niet mooi.. |
Nette wagen joh, de kleur is echt goed! Ik zou zeker de booskijker eraf halen en de originele gril erin zetten, oogt het gelijk een stuk beter. Goed dat je al zo snel van de G60 bumpers afgestapt bent :D Succes verder!
|
Nette aankoop !
Smalle bumpers houden en voor de rest niet veel aan veranderen. |
Ja die booskijker en die grill , niet mijn ding gaat er morgen af .
Morgen eerst ff een grote beurt doen , heb geen idee wanneer dat voor het laatst gedaan is :rolleyes: . Vandaag bij de sloop geweest , luikje voor de zekeringkast er weer op en een afdek kapje voor bij de spiegel rechts. To be continued .. |
Ohja nog ff een vraagje , af en toe word hij een beetje te warm .
Aangezien ik er morgen mee bezig ga , wat zou dan kunnen zijn , dan kijk ik het ff na .. |
Update
Ik heb niet stilgezeten , ik heb het volgende vervangen. -Nieuwe koppakking -Remblokken +remschijven -Bougies -Olie en koelvloeistof -Thermostaat -Luchtfilter -Diverse pakkingen En heb ook wat nieuwe dingen gekocht V-maxx schroefset Monza allycat replica's (thnx chopmeister) 2 deuren in zeer goeie staat, op 1heel klein deukje na. En vanavond bestel ik 2 nieuwe bumpers met chromen bies , degene die er nu opzitten zijn niet de mooiste meer.. Nu eerst de veren eronder gooien :thumbup: |
Goed bezig! smalle bumpers FTW!
|
Quote:
Kijk hier hou ik van....lekker standaard....dan is ie het mooist.... Maar, leuk bakkie hoor....succes met het klussen. |
Voorkant is hij nu verlaagd , nou de achterkant nog .
Boven op zitten 2 bouten bij de achterste veer , de eerste is er nu af . Die tweede bout houd die de veer vast ? Kan iemand mij vertellen hoe ik de achterste veren eronder weg krijg ? |
Nevermind is al klaar , niet goed gekeken :thumbup:
|
Ziet er allemaal goed uit en het zeker een goede basis om het allemaal nog mooier te maken.Succes met alle ideen.
|
Nog een paar foto's voordat hij op stalling gaat ..
Voor de winter heb ik een GTI gekocht in nette staat , vanavond haal ik hem op. En om de winter door te komen heb ik een PL motorblok gekocht die helemaal gereviseerd word , onderblok ligt nou klaar om gehoond te worden. En volgend jaar hoop ik een paar meetings te bezoeken met de gti . Foto's zullen volgen! |
All times are GMT +1. The time now is 18:30. |