temperatuur meter!!
hallo, ff kort maar krachtig!!
Ik heb een golf 2 1.3i 40kw Heb een temperatuur meter gekregen met een kleine handleiding van wat wat is. Nu heb je 2 voelers een Blauwe en een Zwarte een van de 2/ of alle 2 geven de temperatuur aan maar weet niet welke??? als iemand iets weet Alvast bedankt!! Gr cengiz |
Staat dat dan niet in de kleine handleiding? Duw ze gewoon in heet water en dan zie je zo welke de temperatuur meet.
|
haha jaa dat snap ik wel maar welke van de 2 van het blok;)
|
ow sorry. Ik dacht je had losse voelers bij die meter. Maar je bedoelt die wat op het blok zitten. verkeerd begrepen. :rolleyes:
|
maakt niet uit;) ff wachten op volgende reactie..
|
Olie temp???
|
De blauwe heeft volgens mij ook met de ontsteking te maken?
Tenminste ik neem aan dat je de 2 voelers bedoeld in die buis voorop je motorblok? |
De blauwe is een tweepolige voor je motormanagement, dus moet je de zwarte hebben.
|
Ze zijn beide tweepolig. De blauwe (met groen-bruin en bruine draad) meet de temperatuur voor de regelaar, de zwarte (met geel-rood en bruine draad) meet de temperatuur voor de temperatuurmeter in je dashboard. Ik meen dat het verschil is dat de zwarte trager reageert dan de blauwe, om te voorkomen dat je tempmeter continu staat te bewegen.
Gr Johan |
mensen dat zijn de tips die ik nodig had!!! bedankt iedereen!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:56. |