Spatbordverbreders verzetten
Aangezien ik 9 J achterom ga gooien,
kom ik toch wel dicht op de grens van mag het, mag het niet... Nou wil ik graag weten of het mogelijk is om de originele spatbordverbreder naar buiten te trekken, schroeven los , kit lossnijden, spatbord naar buiten, vastschroeven en vervolgens weer afkitten ? Grtz |
of is dat een onnozel idee? ( hahah )
|
lijkt mij redelijk onnozel ja.. :tongue: nee grapje. als ik het goed begrijp wil je dus de spatbordverbreders (dat gti type?) wat verder naar buiten plaatsen op het spatbord? dat lijkt mij niet echt mogelijk. aangezien de pasvorm dan een beetje verlept is. :cool: :tongue: ;) dan kun je natuurlijk die naad die dan ontstaat mooi dicht kitten. maar of dit nu mooi is? :redface:
|
ja oke, opzich het proberen waard, maar even goed uitdokteren :)
|
kan vrij makkelijk eigenlijk, zolang je geen G60 schermen en dus de gaten ervoor hebt.
Heb het zelf gedaan met mn G60 randen. alle bevestigingen eraf gesneden en ze gewoon een cm lager op de schermen geplakt. |
Nog een keer lezen Jaap ;) Gaat hier om een Mk1, daarbij zou het misschien ook wel kunnen maar ik denk dat je dan kieren gaat krijgen.
|
Ik wil ook binnenkort mijn verbreders erop zetten. Nu zijn mijn randen deels al verwijderd, om met een bredere velg te kunnen rijden.
Maar ik kan de verbreders dus alleen onderaan vast schroeven. Dus ben ik bang dat ik toch moet kitten.... Iemand tips voor een goede kit? Of een andere oplossing? GR JW |
ah damn.. mk1.. idd niet goed gekeken..
|
All times are GMT +1. The time now is 00:06. |