past een golf 1 of 3 interieur in een golf 2
eey,
ik wil graag leer in mijn golf 2 nou is een leren interieur voor golf 2 vrij duur en schaars ma zou een golf 1 of 3 interieur ook passen in mijn golf 2 eventueel met kleine aanpassingen of heeft iemand toevallig een leder interieur liggen voor golf 2 voor een leuk prijsje ? :thumbup: gr mc gulf :cool: |
Volgens mij passen de stoelen er wel prima in, maar voor de achterbank en deurpanelen moet je wat aanpassen of zo (kan zijn dat ik het mis heb)..
Quote:
Naar mijn weten is een leren interieur voor een Golf 1 en 3 ook niet bepaald goedkoper dan die van een Golf 2 (of wel?), maar het zou wel mooi zijn als deze interieuren ook in een Golf 2 passen, zodat je niet specifiek naar een Golf 2 interieur hoeft te zoeken. Ben er eigenlijk zelf ook wel benieuwd naar. Ik heb ook een Golf 2 en een leren interieur zou inderdaad niet verkeerd staan. |
jha soms is het net iets goedkoper of dichter bij huis voor mij
en zo heb je ook meer keuze dus jhaa als iemand het weet, hoor ik het graag gr mc gulf |
stoelen golf1 passen and that's it..
golf3 stoelen passen met kleine aanpassing achterbanken en deurpanelen kan je vergeten, |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |