![]() |
Ebut's Jetta Mk2
Na flink wat autogehannes de afgelopen jaren en een half jaar een Golf 3 :screwy: te hebben gereden ben ik nu eindelijk weer beland bij een echte auto, namelijk een Jetta!
Sommigen zullen hem waarschijnlijk wel herkennen, het is fraai exemplaar uit de Postma-Hellinga Jetta Coalitie, laatste jaren bestuurd door Gerben. 1988, 1.8l 90 pk, Stuitersport schroefset, Amerikaanse achterbumper. Kijk voor de voorgeschiedenis even in Gerben's topic. Foto's hier zijn van hoe hij er nu voor staat. Zijn nog wel paar kleine dingetjes te doen, zoals even de bumper rechthangen, stofzuigen, wassen, poetsen, naafkapje zoeken, maar voornamelijk lekker cruisen :cool: Huidige staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er leuk uit tog!
wat is er amerikaans aan die achterbumper, sorry ben niet zo thuis in deze wereld. hij lijkt wat dikker is dat het? |
Leuke auto but :thumbup: . Veel plezier ermee :)
|
Quote:
:rolleyes: het is gewoon enigste auto waar ze bij jouw in buurt aan kunnen sleutelen :D :D Leuke bak. Heeft er wel eens beter bij gestaan. |
Quote:
Jup :thumbup: Zoek er ook nog een voorbumper bij, maar die schijnen niet bij bosjes op Marktpaats te liggen :cry: |
Quote:
Klopt, en klopt :D Onderdelen gegarandeerd, dat is inmiddels al meer dan eens bewezen [Wytze blijft een held!]. Heeft ook een half jaar stilgestaan. Hier en daar even wat dingetjes aanpakken/opknappen en dan lijkt het al weer heel wat. Al vind ik het nu niet eens zo slecht, ben er dik tevreden mee :cool: |
hij zat er altijd wel voor ......de oude bumpers van ED zijn GLI |
Zat inderdaad, ligt mooi bij Gerben in het hok :)
|
Ahaa, maar dan is de set niet meer compleet! :eek:
Mooi wark, But, weer in een Jetta! :thumbup: Maarreuh, watskeburt met de Pastzat? Want dat heb ik dan even gemist... |
Passat staat hier nog gewoon hoor :)
|
Gelukkig maar! :thumbup:
|
leuk ding. Kiwigti heeft nog wel een us voorbumper. Zou m wel weer wat dikker maken.
|
Quote:
Kan hem niet PM'en :confused: |
En als je kiwi-gti probeert? ;)
|
Gespot!
|
Quote:
En hoe! :rock: |
nette jetta :thumbup:
|
ook gespot...in lwd...reed je voor me te stuiteren...ik zat in in peugeot:$
|
Quote:
Hehe, vet :D Wat voor Peusjoo? |
een boxer nieuw type...3000 km op de teller ofzo.
zal volgende x wel ff irriteren en knipperen en toeteren:P K hebje trouwes ook gespot bij concert van metallica in rotterdam:P. |
All times are GMT +1. The time now is 06:09. |