Mkii Vr6 Op Mp...
Ziet er goed uit...
http://link.marktplaats.nl/246482768 |
4cil digifiz op een 6cil?????
Ziet er goed idd, staat ook in de mk2 vr6 lijst. |
waaom niet Domi..signaalsensor van een fiat tipo en klaar
|
ah ja is ook zo. :redface:
|
oude bekende van het forum af deze mk2 vr6 van de saint of zo.
|
nog steeds iemand van het forum of?
|
Na Saint is deze van Snuifje geweest (VWForum.nl) die heeft hem echt maar een paar maand gehad. Wat er daarna mee gebeurd is weet ik niet.
Misschien dat jij het dan verder weet, Nefret? |
nee,niet echt.
had er miss wel intresse in:P |
Hallo VW liefhebbers.
Voor de nieuwsgierige onder ons :) . Na snuifje (VWforum) is de auto naar mij gegaan. Ik ben op het moment ook de gene die de auto te koop heeft staan. Ben zelf nooit actief geweest op fora. Alleen ooit is een voorstel topic gestart op het VWforum. Voor interesse of vragen bel of mail gerust (via marktplaats). De Digifiz werkt trouwens gewoon op 6cilinder signaal. Ligt 1 of ander kastje tussen zover ik het vernomen. Gr. Dennis |
is mijn oude vr6 inderdaad. wel wat gewijzigd want ik had rallye recaro's, rallye front met xenon, airride, bbs rs 16", happich ramen. vorig jaar heb ik hem aan snuifje verkocht omdat ik voor mij droomauto ging :-D
zit een kastje tussen idd die het signaal van 6 omzet naar 4 zodat de toerenteller gewoon goed werkt. ron21 heeft hem werkend gemaakt voor mij |
Quote:
heeft wel wat was zo iets ook duur dan ombouwen. |
Quote:
Hij is idd wel wat gewijzigd. De dingen als Airride en het front waren helaas door snuifje al gewijzigd toen ik hem over nam. Hij heeft destijds ook de kop en ketting revisie laten doen kort na zijn aankoop. Verder zal de auto dus wel bekend zijn bij menig van jullie. |
Quote:
kastje heb ik in duitsland gekocht, kosstte geloof ik rond de 80 euro, dan komen er nog de kosten van de digifiz bij, en in pricipe is het zelf in te bouwen... maar ik wilde het gewoon goed hebben en omdat Ron de digifiz man is heb ik het door hem laten doen al met al incl alle onderdelen rond de 300-350 euro gekost |
3 deurs met 4 elektrische ramen (knoppen)? :p
|
Quote:
toen ik hem nog had waren die voor de airride ;-) buitenste 2 voor de ramen binnenste 2 voor de airride :thumbup: |
Quote:
Goedbedacht, niet opvallend maar wel functioneel :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:16. |