zelf teller background maken
ik ben bezig met het interieur van mijn golf mkll, en nou heb ik de cockpit eruitgehaald en ben ik van plan om zelf een background te maken voor de tellers die bij het thema van de bekleding past.voordat ik dit zelf ga uitmeten en maken met inkscape (wat ik net gedownload heb en nog de ballen verstand van heb :screwy: ) dacht ik ik vraag even of er nog forum members zijn die misschien zo'n ontwerpje al hebben.
dat zou het een stuk eenvoudiger maken :D |
nog even een edit: de verlichting ga ik ook veranderen, zijn di9e 2 osram fittingkjes aan de achterkant bovenaan de cockpit de enige verlichting?of zit er nog meer verborgen achter de print.
|
Er zit er nog eentje achter het klok/mfa plaatje. Verder kan ik je niet helpen met custom teller gebeuren.
|
mijn mkll heft geen klok of lcdtje, dus dan denk ik dat die 2 de enige lampjes zijn, bedankt voor je reaktie
|
Als ik u was zou ik er gelijk LEDjes in beunen...
Of was je dat al van plan?? |
dat was precies de bedoeling :D
|
voorbeeldjes:
|
in het album staan de grote (bij vwparts) zal er nog een zooi uploaden.. heb er bergen
|
|
die met die smileys :D:D
|
|
tussen kunst & kitsch Jaap? :D
|
heb ze niet zelf gemaakt maar heb de mooiste en vooral ook de lelijkste door de jaren heen bewaard
|
Quote:
haha inderdaad :D :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 16:54. |