Corrado spoiler op Golf II
Best grappig :) Maar ziet er toch niet uit. |
Marc had laatst een foto van iemand die het raddo systeem had ingebouwd op een GLI spoiler op een Jetta,... zag er echt super uit
|
op een golf 2 is het niet mooi maar op een jetta zal het ongetwijfeld wel staan. iemand foto van die jetta..ben wel benieuwd:D
|
kan die site niet meer vinden... was iig een japanner, en er zat ook een filmpje bij,,, stond echt super!
|
die zilvere van in pvw met porsche velgen , (die omgebouwd waren naar16''pirelli's), had dat ook ,denk ik.Dat was een Amerikaan.
|
Op die golf is het leuk... beter dan wat je gemiddeld tegen komt op een meeting qua kontloze gevallen.
Maar een corradospoiler zie je nog het vaakst op een Vento gebouwd! Dat past op 1 of andere manier heel mooi! |
[QUOTE=VolkswagenRacing
Best grappig :) Maar ziet er toch niet uit.[/QUOTE] vind het wel knap gemaakt moet ik zeggen.... :D |
vind wel grappig op 1 of andere manier :D:D op de golf
|
Quote:
ja was ook een vento.Weethet in Amerika jetta! :biggrin: |
Je kunt zeggen wat je wil, of het nu mooi is of niet, het is RETE origineel en het is super strak gemaakt.
|
Quote:
juist! :biggrin: |
Quote:
hij is toch iets te smal voor een vento naar mijn zin :D staat wel leuk. |
Die MK2 Jetta was een ori GTX spoiler met Corrado mechaniek, geen corrado spoiler
|
ziet er wel grappig uit hoor! op die golf dan. lekker origineel, zou hem wel eens ingeschoven willen zien
|
Quote:
Zoiets? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...bayphotohosting |
Dat staat beter dan op een golf Carlos!!
übergeil! |
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |