BBS velgen vraag
|
nee dat zijn RS die zijn 3 delig
en ja past onder golf 1 |
aarom il je van rm driedelig maken? je bedoelt de roset?
|
staat dat wel onder een golf 1 ?
3 delig is wel mooier volgens mij ! |
waarom zou een rs mooier staan?
|
ik zie op internet van die randen daar maak je een velg toch 3 delig van ?
heb er niet veel verstand van hoor ! en passen die randen dan wel op die velgen ? |
Quote:
die randen zijn onderdeel van een meerdelige velg...kan er dus af om er een bredere voor in de plaats te zetten(bijv) |
dacht ik al..;)
je kan op rm en rs gewoon bredere randen plaatsen. van een rand ( 1 deel) maak je geen driedelige velgen... bbs rm bestaat uit 2 delen - 1 binnenrand en hart aaneen - 1 buitenrand( standaard 0,5 op de rm012, maar daar kan bijvoorbeeld een 3 inch rand op) bbs rs bestaat uit 3 delen - 1 binnenrand - 1 hart - 1 buitenrand volgende keer eens de search button voor al je vragen.. |
RM is 2 delig (losse buiten ring en hart-binnenring in 1)
RS is 3 delig (losse buiten ring,los hart,losse binnenring) Buiten ringen/randen van een RS passen ook op een RM. Dus ja,je kan die RM's breder maken met bredere (RS) randen. |
En dat waren 3 antwoorden in 1 minuut....
|
lijkt me duidelijk genoeg zo:D
|
eigenlijks 1 antwoord in 3 berichten binnen 1 minuut..;)
|
zeer duidelijk kan zon set voor 650 euro krijgen dat lijkt me een nette prijs toch !
en er dan zon 3 inch rand opzetten ben ik helemaal klaar toch ! |
behoorlijk aan de prijs voor RM
|
Maar dan heb je ook echt een velg die niemand anders onder zijn auto heeft :thumbup:
Echt iets bijzonders :thumbup: |
Als je al met bredere randen wilt gaan rijden,kan je beter een set kopen voor een 2-300 euro....losse brede randen zijn ook 100€+ per stuk.
650 is te duur. |
idd als je opknappers koopt kun je evt. zelf de harten wel spuiten, randen wil je toch nieuw.....
|
weet iemand hier nog wat opknappers te koop ?
|
Verplaatst naar Velgen / banden te koop gevraagd.
tevens upje voor m'neer |
ik dank u !
|
All times are GMT +1. The time now is 14:59. |