wat betreft de koppeling kan ik alleen maar zeggen dat je een andere kabel moet zoeken, bij verschillende leveranciers zit er verschil in lengte. Heb datzelfde probleem ook al eens gehad en dit was op te lossen met een andere (nieuwe) kabel.
suc6 |
Zit tegen het schutbord een dikke ring
De gaskabel iets verder zetten op de gasklep,moet helemaal aan het einde van dat halve maantje |
Quote:
maar deze kabel heeft er altyd origineel opgezeten , kan dit dan dat bij het monteren van een niuwe koppeling deze te lang is :confused: |
Los geschoten bij het pedaal?
|
Quote:
nee, da was ook het eerste waar ik aan dacht , maar als je hem helemaal tot beneden drukt gaat de gasklep nog een cm ofzo , en aan de gasklep kan je dit niet verstellen zeker ? grtz |
Als de motor koud is heb je versneld stationaair
Deze zet de gasklep al iets open[dus meer lengte op de kabel] Je moet ook iets van vrije slag hebben Kijk even met het luchtfilter eraf en het shuifje op de laatste stand wat de gasklep bij warme motor doet |
Quote:
dat zal pas iets voor komende weken zijn , want ik moet het water en ontstekingscircuit nog aansluiten dit kan ik dus al eens nakijken en ja de koppeling ?.. |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |