![]() |
Gezocht..!!
Ik ben op zoek naar zwarte velgen met een chroom randje voor onder mijn golf IV maar kan ze nergens vinden op internet.
Als iemand deze te koop heeft op weet te staan zou ik het graag willen weten. Ps als ik ze vind staat er een setje 18" BBS RC hoogglansverdicht te koop zo goed als nieuw. ![]() ![]() ![]() |
Dit zijn bbs Lemans Replica's.
Zoek maar even op marktplaats, staan ze nieuw voor ongeveer 140euro per stuk. |
Volgens mij laat je nu 3 verschillende soorten velgen zien?
|
volgens mij ook, maar ben van de 3e foto uitgegaan..
|
Dat zijn toch Rail Daytona's?
Die laatste... |
Ja zijn ook 3 verschillende velgen maar vind die 3 wel mooi.
Bedankt trouwens voor de reactie. Dus als iemand 1 van de 3 verschilllende velgen herkent zou ik het graag willen weten. |
Gezocht onder bbs lemans replica.
![]() [edit] Ook even Rail Daytona's opgezocht, lijken er idd ook veel op :D [edit] |
Quote:
Geen van de 3 foto's zijn Lemans replica's... Laatste foto zijn idd Rial Daytona's |
heb even zitten kijken op marktplaats maar ik kan gewoon geen zwarte bbs velgen vinden ook geen replica's iig niet van die foto die je gepost hebt.
Beetje vaag maar goed. Mijn keus ging naar de velgen op de eerste foto maar zullen die niet gewoon zo gemaakt zijn? want volgens mij zijn dat wel originele bbs velgen. |
Zoeken bij:
Velgen en Banden. Zoekterm: Le mans. Adverteerder: sjaaks auto service Sorry, weet niet hoe ik ik een link moet neerzetten :( Altans van marktplaats niet.... :cool: |
Die zwarte die Sjakie aanbied zijn geen Lemans replica's...tegenwoordig noemen al die velgen aanbieders elke honingraad maar Lemans...:D
Je kan toch ook gewoon een mooie set uitzoeken,en de harten zwart laten spuiten? |
Ach sjaakie noemt ze zo, dus vandaar dat ik die naam ook maar gebruik.
Vindt ze totaal niet lijken op de echte Le Mans, maar daar ging het nu niet om volgens mij :) |
Weet iemand een goed bedrijf die goed werk aflevert voor mijn velgen te laten maken zoals op die eerste foto?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:19. |