Bumpers en dakrek
Bumpers met chrome bies voor Golf II. Zijn niet nieuw maar wel origineel. Moeten wel even gepoetst worden. CL lip zit erbij.
Vraagprijs voor beide bumpers en de lip € 35,- Vast dakrek, past op Golf II en waarschijnlijk ook wel op andere VW's ;) vraagprijs € 35,- Vouwrek, ook passend voor MK II en ook wel op andere met gootje. Vraagprijs € 35,- Spullen liggen in de buurt van Winschoten. |
Mag ik een optie op het vaste dakrek? Dan ga ik even kijken naar een mogelijkheid om het vanuit Winschoten in Breda te krijgen.... Wellicht ga je zelf naar Retro?
Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de afmetingen, zou je het eens willen opmeten? Groet, Geert |
Ga niet naar Retro..........vriendin loopt op het laatst met de zwangerschap dus ik ga niet te ver meer weg.
Ben deze week nog wel in Friesland onderweg voor mijn werk dus misschien een van de frisian connection die die kant opgaat.......... Maten van het bakje zijn; 88cm breed en 118 cm lang. Poten zijn verstelbaar in de breedte. |
Uppa...............
|
ik wil de bumpers wel alleen heb ik ze vóór 28 april nodig (caravan) en ja hoor... weer aan de andere kant van nederland :D ik kom de 25ste in zoetermeer en breda is er iets mogenlijk?
groet frank |
Sorry maar ik ga niet 3/4 van NL doorkruisen om iets te brengen..............
Misschien handig om eens te vragen wie er van het noorden richting het zuiden gaat.................en eventueel wat mee kan nemen. En voro de 28e is geen probleem....................the sooner the better. |
Uppa voor de vrijdag. Die het eerst komt die het eerst maalt..............opties en dergelijke heb ik weinig vertrouwen in.
Te vaak al mensen gehad die gelijk roepen van ik wil een optie en vervolgens niks meer van zich laten horen :confused: |
En maar weer onder de aandacht.
Ben trouwens wel een beetje klaar met mensen die maar pm'en en een optie willen en vervolgend niks meer laten horen. Bumpers blijven t/m a.s vrijdag liggen. Daarna in de container, geen zin in al dat gezever per pm en dan spullen weken moeten laten liggen :cool: |
ok ik wil dat vouwrek wel...kan je ook opsturen???
|
Ja vouwrek is op te sturen. Kost € 12,-
Stuur alleen op na vooruit betaling en met Parcy, ivm track en trace. |
Quote:
ike....pm me ff je rekeningnummer, maak ik het geld over en pm ik jou het adres :thumbup: |
pm terug met de gegevens
|
Betaalt dus verkocht :D
jippie jippie |
Jah jammer dat je zo ver weg woont, heb wel interesse in die bumpers maar totaal geen tijd om ze op te halen...
|
Vouwrek is verkocht en mag ik een optie op een koper die serieus reageert en niet steeds zemelt over optie dit en optie dat?
Als je iets wilt hebben denk er over na of stuur even een pm met een vraag, maar hou alsjeblieft op met dat gezeik met die ik wil een optie. :screwy: |
Bumpers
Ik wil de bumpers wel hebben. Bied je 30 euro. Ben a.s. vrijdag bij de IKEA in Groningen. Kunnen we wat regelen.
|
5 euro eraf :shake: ga maar op de sloop vragen.
Ben a.s. zaterdag thuis. Daar zijn ze op te halen. En anders volgende week maandag te vinden in de container bij de gemeentewerken hie rin het dorp. |
Gooi maar op slot. Heb er geen in meer in.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:02. |