new daily; `88 Golf GTI 16v!
ik heb er weer een! een 16 kleppertje :thumbup:
ik kocht de auto afgelopen vrijdag van een ouder stel de man een engelsman en zijn nederlandse vrouw verhuizen terug en was de gti dus overbodig :rolleyes: het is dus een gti uit 1988 op de velgen na in originele staat! enig minpuntje is dat er 292***km op de klok staat maar aan de motor niets van te merken is. al is dit de traagste 16v die ik ken :D (gewoon lui dus). op de dag van aankoop al meteen een probleem; koppling eruit liggen :confused: maar met een goed gesprek met onze engelsman heb ik de koppeling voor een groot deel vergoed gekregen en zei heel verbaast dat hij er niets van wist :rolleyes: . verders: nieuwe apk en nieuwe rubers rond om :thumbup: genoeg gel*lt :D deze foto`s heeft de frau gemaakt ik zal wel betere maken :thumbup: plannen: schroef set velgen rondom deuren en lijsten voor velgen zat ik te denken aan: G60 staal met 165-50-15 bandje G60 alu (sebring) met 165-50-15 bandje of staal verbreed in 14 inch 8,5j met 195-45-14 rubber... nog op zoek^^^^ ;) verder wou ik um origineel laten het blijft een daily waar ook de frau in rijd ;) groet frank. |
Ziet er goed uit
sucses er mee groeten chris |
14" en 15" heb ik nog in de verkoop!
Maar lijkt een leuke basis, welke kleur is het nu? Grijs of toch iets zoals helios blauw? |
Leuke daily !
Goed laag en af is die ! |
Lekker hoor..... 292.000 KM moet niet uit maken voor een oer 16 ventieler, gewoon een beetje TLC,
Suc6 Lars |
Gefeliciteerd met de aankoop, gaaf wagentje!!
Weet eentje bij een liefhebber :D |
Quote:
Atlas Grey Metallic LP7V ik heb nog wat foto`s gemaakt ook al was het WEER bewolkt in ons kikkerlandje :( dit zijn dan de minpunten! 2 beschadigde deuren! andere kant zit een roest plek van 10cm x 10cm :eek: de km stand :rolleyes: de achterklep vertoont wat roest. en hij lijd aan hoogte vrees :D onder het vuil kwamen de verchroomde pijpjes weer te voorschijn :thumbup: maar hard is ie wel! ik ben dus nog opzoek naar 4 deuren (kofferklep) het liefst een paar knappe met de kleurcode lp7v. vandaag nog nieuwe olie senzoren erin gezet is de olie lekage ook opgelost :thumbup: o en de velgen zijn te koop ;) met 4 nieuwe banden! groet frank |
knap ding!!! :thumbup:
hier in België vind je ze bijna niet van dat jaartal... :( |
Quote:
dank u, maar er moet nog wel even wat aandacht aan besteed worden. er is in de afgelopen jaren weinig aan gedaan ben ik bang :confused: |
Die wat ik ga halen frank is een 8v, wolfsburg edition one uitvoering.
Maar ziet er leuk uit hoor.. Beetje TLC en klaar is kees. Gr Ronnie |
Quote:
ik dacht dat je het toch over een 16v had :confused: ok dit is inderdaad geen edition maar wel tof zo met de kleur en de smalle bumpers :) de geboeders twei :D |
wielen update...
het is g60 sebring geworden! het gaat om dit setje! zonder de 185-45-15 nang kang bandjes, daarvoor in de plaats 165-50-15 Bridgestone Potenza RE 040. :thumbup: met een et waarde van 35 en de 165-50 cobinatie word het toch weer een echte BUIKSCHUIVER :D ik ga ze de 25ste ophalen dan maak ik even een rondrit door nederland om meteen het nieuwe intereur voor de 50 op te halen en het mk2 leer weg te brengen :thumbup: aangezien de rocco in de schorsing gaat trek ik daar het schroefset even ondervandaan voor de golf tenminste als dat gaat passen :confused: dan is de daily tenminste "klaar" :thumbup: :D groet frank. |
:postpics:
|
u leest: 'ik ga ze de 25ste ophalen dan maak ik even een rondrit door nederland om meteen het nieuwe intereur voor de 50 op te halen en het mk2 leer weg te brengen'
:D |
zo, de golf begint al wat op een echte GTI te lijken...
FOTO`S!!! : 1e keer buiten: iets te laag :D 2 cm hoger geschroeft nou kan het NET :D de classic hoeren zijn tijdelijk tot dat ik de G60 Sebring`s klaar heb. groet frank. |
Haha knetter laag dit. Leuke 16v !
Zoontje op de achterbank :) ? |
Hé, een sneeuwschuiver! :D
Als je de sebrings eronder legt kan hij toch weer 2 cm naar beneden? Jan :) |
ja dat is mijn zoon ja, hij zat al in zn stoeltje toe ik um uit de schuur reed :) bijna 4 en al helemaal kapot van de scirocco :D dat word weer een vag gek!
en jan, ik wil met de sebring`s ook zo laag mogenlijk ;) vind ik ut mooiste op een mk2. en ja, ik had um wel even mogen wassen :redface: groet frank. |
ik wou eigenlijk al zeggen; wat kunnen velgen toch anders lijken als de fotos door 2 verschillende mensen gemaakt zijn :D
wat moeten de atsjes kosten? :cool: ziet er wel erg dik uit trouwens hoor succes ermee!! |
haha de atsjes gaan voorlopig nog niet weg. het zijn un beetje mn hoeren :D
ze hebben geloof ik al onder elke auto gezeten die ik heb maar zijn eigenlijk voor de audi bedoeld uiteindelijk. al heb ik daar ook al nieuwe wieltjes voor liggen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 09:31. |