afneembare trekhaak corrado
Hallo heren,heb zojuist een Corrado gekocht in duitsland.
zoek hier een afneembare trekhaak voor. bestaat deze? alvast bedankt voor alle info |
Laten we hopen van niet.
|
Quote:
:spam: Quote:
:goodpost: |
staat niks voor op hbase..
|
Een vaste trekhaak kun je misschien (met moeite) nog wel vinden, gebruikt dan wel.
Nieuw kun je dat wel vergeten. Een afneembare heb ik nog nooit gezien. Die kun je misschien wel zelf maken als je kunt lassen. Suc6! Maar mooi is idd anders! |
Afneembaar bestaat, heb er wel eens 1 op de sloop gezien.
|
mooie aankoop, zonde van de wensen die je dr mee hebt i.m.o.
er was 2 jaar geleden bij vw team de snippeling een gozer met een zilvere corrado, met een half corrado aanhanger, die had een afneembare trekhaak. geen idee waar die vandaan kwam. Doe ons 1 lol, bewaar de originele achterbumpert, en verzaag dan 1 van de sloop ofzo, originele wagens zijn al zo zeldzaam |
Er bestaat geen afneembare meer,zonder ook maar iets aan het chassis of bumper te hoeven doen.
dus het is geen optie meer voor deze auto. |
Mag ik zo vrij zijn, hier anderhalf jaar na dato toch even op te reageren?
Mijn (originele NL) Corrado VR6 uit 1994 heeft een VW afneembare trekhaak. Deze is in '95 geplaatst bij de VW dealer op verzoek van de 1e eigenaar. De losse kogel ligt in de kofferbak, incl een sleutel om 'm te monteren. In de achterbumper zit een uitsparing waar een originele VW plaat (op kleur gespoten) voor geplaatst wordt. Ik weet niet of die uitsparing in de originele bumper gemaakt is (dat dacht ik wel) of dat er een compleet andere achterumper is geplaatst. Zal dat nog eens aan de 1e eigenaar navragen (heb ik nog contact mee). Maar deze oplossing is iig wel door VW zelf ontwikkeld. Zie ook de Corrado Database pagina van mijn C waarop je de achterbumper wel kan zien: http://www.corrado-database.nl/inde...corrado&id=5083 Dit was dus ook een af-fabriek optie. Maar wel heel zeldzaam. |
All times are GMT +1. The time now is 20:42. |