![]() |
blauw hok gekocht !?
goeie dag,
afgelopen zaterdag afgereisd naar het regenachtige urk en daar de blauwe golf 2 gekocht van de pul ! heb de golf gekocht omdat supro iets meer tijd nodig had om de audi te verlagen wilde er eigenlijk niks aan doen maar er waren toch wat dingen die me niet bevielen ! dus van middag ff naar de schuur geweest en het volgende gedaan : *radio ingebouwt *naaf kapjes zwart gespoten en er op geklikt *ruiten is grondig schoon gemaakt *ruiten wisser vervangen *kachel weerstand vervangen *auto ff gewassen maar hier ff 2 fototjes : ![]() ![]() alleen de binnen kant nog een beetje stof vrij maken want er zit overal stof :confused: laat maar is horen wat jullie er van vinden :D ? gr. martijn |
dakje wit maken en je hebt een smurfengolf :D
leuk ding, is zeker wel wat van te maken. |
leuke kleur :)
watvoor blok ligt er eigenlijk in? |
wat een HOK :D:D
rag bakje of ga je er iets leuks van maken? kleur is wel geinig... doe je best! groet frank |
homokleur :rock:
|
bedankt voor jullie reactie's !
ik heb weinig plannen met de golf omdat ik de golf eigenlijk alleen gekocht heb om in te rijden tot de audi klaar is ! en als alles goed gaat is die 11 april klaar dus denk dat hij met een paar weken weer te koop komt !? gr. Martijn het is trouwens een 1300tje ! |
Ziet er gaaf uit, idd een wit dakje en je bent klaar ;)
|
Quote:
I agree :D |
1e optie graag :D ik zoek met spoed nog een ragbakkie voor effe...
en zo te zien zit ie wel in mijn prijsklasse :D |
Quote:
weet niet hoevaak je dit nog wil zeggen :confused: als blauw tegenwoordig een homokleur is,is matzwart met een rol goudkleurige tape zeker hetero :screwy: snap trouwens ook niet waarom ie in 1x gedegradeerd is tot raghok :confused: hij is wel gerold maar heeft geen schroefset,mini-wieltjes en dakrek? dan is ie niet old-skool.... hij is wel gerold maar heeft geen kaalgeschuurde plekken plus een dakrek gevuld met gevonden voorwerpen? dan is het ook geen rat.... conclusie;raghok.... als ik van te voren had geweten dat ie nou tot aan zijn naven afgebrand zou worden had ik hem liever zelf in de fik gestoken.... gr. gerben |
ik heb de golf gekocht om een tijdje in te rijden tot dat de audi klaar is !
en aan een ragbak besteed ik geen tijd en ga ik zeker niet wassen dus ragbak is niet echt aan de orde denk ik ? @ knedel : wanneer heb jij een auto nodig ? gr. martijn |
ik ga vandaag al kijken bij een 16kleppertje... kon het niet laten;)
@ de pul: ragbakje is maar een uitspraak hè! wil niet zeggen dat ie in verkeerde handen is/komt... |
Quote:
Ben het er ook mee eens. Best nichterig :D |
Quote:
Hoezo gefrustreerd :rolleyes: Niks mis mee zonder schroefset. Dit veert tenminste en rijd lekker ! |
het gaat mij om de domme,onnozele,zielige reacties van mensen die niet alleen in dit maar ook in andere topics alles de grond in trappen terwijl ze zelf nog nooit geen fatsoenlijk project op de wielen hebben gezet...
en dat ik me aangevallen voel is niet meer als redelijk na al het werk wat ik erin heb zitten,dat ik hem daarna voor een matsprijs aan martijn verkoop(omdat ik hem niet meer nodig heb) is geheel mijn keuze,toch? |
aangevallen op wat? er staat niet één negatieve reactie in dit topic...
|
Quote:
:thumbup: |
verveelde me van middag en dan krijg je dit soort dingen :S
![]() gr. Martijn |
Quote:
is puur om martijn een beetje te zieken, je moet eens weten hoe wij op msn tegen elkaar praten, en als je op mij doelde mijn auto is niet matzwart :rock: |
dak is eg cool! stukke beter als wit...
in het kader van dit topic erop gemaakt :D o ik heb de 16ventieler gekocht dus mijn optie vervalt :S |
All times are GMT +1. The time now is 09:04. |