Jetta/Golf Mk2
Moet een redelijk nette auto zijn... motorinhoud, bouwjaar, uitvoering, etc. maakt niet zo veel uit.
Enige eisen die er zijn is dat het een benzine is met een handbak en dat hij op NL kenteken staat. Bied maar aan! |
Doe eens gek! :D
ps, Koop die witte terug! ;) |
Neh, moet wel wat anders zijn Bobby :)
|
wt mag het kosten?
|
Veel hij heeft er zat :D
|
Nou, ik heb niet zat geld .. studeren in de UK is ook niet voor niks.
Maar bied maar aan wat je hebt dan zeg ik wel ja of nee.. Het moet btw wel een benzine zijn met handbak (toegevoegd in de startpost) |
Mijn 1.3 staat nog steeds te koop Misha :)
|
't is alleen zo'n pokkeneind weg..
Ik heb al 2 interessante automobielen gezien waar ik wil gaan kijken als ik terug ben. Kwestie van hopen dat ze nog te koop staan als ik de 4e van april weer in NL ben! Maar als je denkt dat je wat interessants hebt, geef even een linkje naar een topic oid! |
Quote:
Ben maar niet bang. De hele (auto)markt ligt toch op z'n gat, dus grote kans dat ze er nog staan :) |
Quote:
Ja, ze staat er ook al een tijdje dacht ik.. we zullen zien! :thumbup: |
Is de Jetta van dekilo niks voor jou ?
Is een erg nette auto... |
Dat is inderdaad 1 van de auto's die ik op het oog heb ja :)
|
Als je zoiets zoekt is dat echt een hele mooie !
Zou zelf ook wel weer een Jet willen maar liever het dikke bumper model... |
Ja dat geniet ook mijn voorkeur, maar helaas zijn ze bijna niet meer te vinden :(
|
Ik heb nog een hele mooi golf 2;)
1.6 4 bak uit 84. Z.g.a.n.!!! nee sorry doe hem toch niet weg, volgende winter wil ik hem opknappen! |
|
Wel tegen een normale prijs ... :rolleyes:
Robbie, dat ding moet jij opknappen.. rijdt erg lekker! |
Moet een NL auto zijn (op NL kenteken) .. auto staat me ook niet zo aan moet ik zeggen, geen idee waarom.
|
Hebt u wellicht interesse in een Golf 2 syncro GT? Nette auto met alle papieren. Vorige week nieuwe apk erop gekregen. Kleur is rood, blanke lak bladdert hier en daar iets af. Het is een zeer bijzondere auto die je maar weinig tegenkomt.
Ik hoor het wel. |
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |