gezocht 2 koloms hefbrug
hallo mensen ik ben opzoek naar een 2 koloms heft brug heb je er 1 staan of weet je er 1 testaan voor een redelijk bedrag laat het dan ff weten. mijn eigen is vanavond gesneuveld! helaas. vr gr stefan
|
wat vind jij een redelijk bedrag?
|
iets van rond de 600 euro ongeveer. zogoedkoop als mij oude brug was krijg ik er helaas nooit weer 1 maarja die is nu overleden.
|
Wat kan daar nu echt aan kapot gaan aan zo'n hefbrug?
De motor of wat? Kun je niet beter een nieuwe motor erop monteren? Volgens mij staan er ook wel redelijk veel op MP, maar daar had je vast al zelf gekeken. :thumbup: |
spindels defect??
|
je zou leen van der berg eens kunnen bellen, moet je het nummer even zoeken op google.
deze handelt inbruggen etc. |
hey jongens! ik had een een 4 kollommer deze is nu kapot de hydrolische cilinder is door midden gebroken! hoe het kan geen idee!!! gelukkig stond er niks op en niemand onder! het goede nieuws ik heb vanmorge een 2 kollomer gekocht, ;-] dinsdag avond ff ophalen! je lijkt wel gehandicapt zonder een brug als je niet anders gewend bent. maar komt allemaal weer goed!
|
Quote:
ja idd, maar knalde die brug ineens zomaar naar beneden ??? |
mijn maatje stond op de brug zelf en wou em laten zakken, maar om de 4 kollommer te laten zakken moet ie eerst iets omhoog om uit de vergrendeling te kunnen. toen ie em omhoog deed knapte het zaakie gelukkig viel ie wel in de vergrendeling, maar bij elke paal zat ie in een ander gat. dus compleet scheef zeg maar. was wel ff goed schrikken.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:58. |