Jetta gered van de export
In de zoektocht naar een 4 deurs jetta vonden we bij een handelaar op een veld bestemd voor export een (wit) rode jetta.
Na de vento was het weer is tijd voor een nieuwe auto dat is bij deze gelukt de jetta is 3 maanden nieuwer :D Direct druk bezig gegaan: paar kleine puntjes voor de apk wiellager voor, uitlaat lekte een beetje en stof hoes aandrijfas. Daarna door de apk gefietst :thumbup: Vervolgens pacific striping verwijderd knipperlicht achter rood gemaakt witte knipperlichtjes voor dankzij alberto :cool: schroefset er onder lm velgjes er onder paar uurtjes flink poetsen :rolleyes: (zeg maar gerust een dag) Interieur volledig gestript en door martine vertroeteld ;) vervolgens weer terug geplaatst. Met dit als resultaat Hier nog een fototje met het verschil in de lak :wow: |
Had hem van de week al zien staan, zag er vanaf de weg goed uit.
Maaruh wat is met de vento?? |
er is niks met de vento, de vento boeide ons niet.
dus tijd voor wat anders |
ah ok, jetta is ook een stuk dikker qua looks :thumbup:
|
Die is zeker knap gered, leuke auto zo :thumbup:
|
Ziet er nog strak uit, hij glimt nog mooi na de poetsbeurt :thumbup:
Blijf toch wel een beetje een zwak houden voor die Jetta's :D |
veel beter dat witte knippertje Auke ;)
doet me denken aan goeie oude tijden :thumbup: |
Ziet er goed uit Auke! Doet mij ook denken aan die goede oude tijd :D
|
Hele mooie Jetta! Waarmee heb je de lak zo goed gekregen als ik vragen mag? Had zelf altijd dat goedkope spul, Turtle Wax ofzoiets, maar dat werkte echt super...
Doet mij ook denken aan de goeie ouwe (rode tijd:) |
Doet mij nergens aan denken... ik had een blauwe jetta :tongue:
Flink gepoetst zeg, leuke auto geworden! :) |
die is lekker opgeknapt ;) !!
gr. Martijn |
Allemaal bedankt voor de reactie we zijn er ook erg mee in ons sas :wee:
Quote:
Met cammandant nr5 en commandant super wax |
mooie auto :thumbup:
doet mij ook denken aan oude tijden |
Mooie Jetta en mooie redding van de export..........................
En weer dat gezeur over een trekhaak, er zijn ook mensen die wel eens een kar achter de auto nodig hebben ivm hobby of werk.............. |
Gave vondst! op de foto lijkt hij iets achterover te hangen of is dat gezichts bedrog?
|
wederom bedankt voor de reacties. :thumbup:
Een karretje kunnen slepen is altijd handig of een fietsen rekje voor mn zoontje zijn fietscross fiets ;) Quote:
Ik had m recht gezet zonder reserve wiel en subwoofer. Is inmiddels opgelost heb de voorkant nog wat laten zakken :cool: |
ziet er zeer goed uit!! :thumbup:
doet mij denken aan een jetta :tongue: :D |
idd ouwe goede tijd :D
|
Idd flink gepoetst, gelukkig weer 1tje bij een liefhebber :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:37. |