Iemand ervaring met deze VAG diagnosecomputer?
Kwam deze tegen op internet, en vroeg me af of iemand van hier deze misschien ook gebruikte.
graag je ervaringen hierover :) Vag diagnosecomputer |
Als je een laptop hebt kun je ook voor zo'n 30 euro een USB-EOBD2 kabel + software kopen. Daarom kun je alleen geen CANbus voertuigen uitlezen.
|
Veel te duur. Ik heb diverse van zulke diagnose tools via Ebay over laten komen uit de VS en werkten perfect. Alleen kosten ze dan omgerekend 60 Euro... :thumbup:
|
@ RubenD, nee ik heb geen laptop anders had ik inderdaad beter zo'n losse kabel kunnen kopen.
@ Audilimburg, deze leverancier heeft ook nog wel goedkopere varianten liggen:Andere varianten |
Ik heb de variant van 59 euro besteld, zal mij eens benieuwen of het een beetje werkt.
|
Zoiets heb ik dus gehad. Sterker nog, ik heb er hier nog 1 liggen nadat ik de andere laatst aan een medeforummer heb verkocht.
Werkten bij mij altijd prima. |
Quote:
:thumbup: |
Had vandeweek de computer al binnen gekregen, alleen moest ik er nog een verloop van OBD 2 naar OBD 1 bij hebben dus die ook nog besteld.
Die had ik dus vandaag ook binnen, toen maar eens even gekeken of het werkte. Het werkt echt perfect, echte aanrader :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:02. |