electrische ramen defect traag sloom
beste golf kenners, ik heb een golf 1 diesel met electrische ramen. nou heb ik eigenlijk een heel simpel systeem het is gewoon een kastje wat op de plek van de raamslinger is geschroeft. met twee druk knopjes erop. alleen mijn ramen gaan heel langzaam omlaag en omhoog. ik heb mij laten vertellen dat de koolborstels versleten kunnen zijn maar ik heb ook gehoord dat je bij gelijkstroom geen koolborstels hebt.
als iemand mij kan vertellen hoe ik een foto hierbij kan posten kan ik er een foto van maken en mischien herkent iemand het kastje. groetjes stephan |
Het raam mechanisme smeren wil ook nog wel eens helpen
|
als ik dit mechanisme ga smeren moet ik de deur folie verwijderen lijkt me? is het van belang dat ik dit weer terug plaats???
|
ja is wel handig, tegen vocht en geluid als ik het goed heb.
maar is toch appeltje-eitje? die kit die het nu op zijn plek houdt plakt genoeg om het zo weer erop te plakken. dus wel de folie in zijn geheel proberen te verwijderen. dat kastje is toch geen halfords-troep he? :shake: in een golf1 |
Quote:
En de ruit en het mechanisme :thumbup: |
Ruit kan blijven zitten vaak,, maar als je het folie met een mesje open snijdt waar je erbij moet en later met wat ducktape aan elkaar plakt en vervolgens het deurpaneel er weer voor zet geeft dat echt geen problemen qua vocht of geluid ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:53. |