voor dagelijk vervoer had ik afgelopen jaar een beige golf 1 diesel met 5-bak uit 1983
heeft momenteel 232.100 km gedraait heb er het 1 en ander aan gedaan maar is inmiddels weer helemaal origineel (op een 40/40mm weitec setje na) en staat inmiddels te koop (zie verkoop topic) ik heb inmiddels voor dagelijks gebruik een blauwe golf 1 diesel automaat heeft 155.000 km gedraait de bedoeling was er niet veel aan te doen, maarja het vw virus zit er nou eenmaal in dus er is al weer het 1 en ander aan gedaan - v-maxx schroefset - niet-heldere kruiskoplampen - zwarte knippers - audio overgebouwd van de beige - zwart/rode achterlichten - gti lip - zonnescherm achterin - ander eindpijpje (van een nieuwe seat ibiza) - en ben momonteel bezig met de zomer velgen (6,5j en 7j bbs rm met 175/50 15 banden) heb er nog niet veel foto's van maar zal binnenkort met de nieuwe velgen wel even foto's schieten |
mooie wagens :thumbup:
|
|
Leuke wagens.
Vooral de witte :D Wit blijft toch één van de mooiste kleuren voor een type 1. Tenminste dat is mijn mening. |
|
vandaag nog een paar foto's geschoten
|
die golf is zo mooi he.die blauwe zeer zeker ook
|
aan de blauwe worden momenteel een paar dingetjes gedaan. en hoop de bbs rm ook snel klaar te hebben en dan komen die onder de blauwe
dan zal ik daar ook even betere foto's van maken |
update
heb afgelopen maandag m'n beige golf verkocht en de zomer velgen voor de blauwe golf zijn nu bijna klaar, moeten morgen alleen nog in de blanke lak en dan hopelijk van het weekend in elkaar. van de week ook de nieuwe boutjes binnen gekregen en zal van de week ook maar even nieuwe banden bestellen in de maat 175/50 15 van good year hier alvast 2 foto's van de naafkapjes hoop ze de 2de week van april onder de golf te kunnen monteren, dan zal de golf ook nog wel iets gaan zakken |
Welkom hier meneer :cool:
|
Quote:
bedankt miquel :D :cheers: |
|
|
|
Echt mooie mk1 de witte!
Op Automaxx even goed bekeken, toen je het paddock af reed reed ik achter je:) |
thnx,
dacht het al dat jij het was achter me |
vandaag de bandjes gemonteerd
heb nog snel even een paar foto's gemaakt |
ziet er super uit met die BBSen!!!
|
thnx mitta
hier nog 2 foto's |
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |