Mk 2 Vrij laag
Geachte mensen,
Ik bied aan mijn golf mk2 1.3 van 1990. De auto heeft inmiddels 250.000km plus gelopen en functioneert nog helemaal naar behoren. Er zit sinds begin mei weer een jaar apk op. Bij de auto zitten 2 setjes wielen namelijk de zomer wielen. ATF honingraat gepolijst 15" met 185/45-15 banden die slechts een paar maand oud zijn dus eigenlijk praktisch nieuw. En een setje winterbanden op de standaard 13" velgen die overigens nu wel metalic rood zijn (de wielen zijn rood en niet de banden :thumbup: ). Deze winterbanden zijn ook nagenoeg nieuw. Verder is de auto iets dichter bij het asfalt gekomen door een tectuning schroefset die ik in september 2008 aangeschaft en gemonteerd heb. Het dak van auto is bedekt met houtfineer vlakjes. En er zitten uiteraard een tal van leuke stickers over de auto verspreid. Vraagprijs voor dit moois €1250,- En mocht je een bod willen doen gaarne via PB. met de zomerwielen :thumbup: met de winterwielen. |
kan je zelf ook he.. met de edit knop
|
Upp en Tjaap bedankt voor de tip.
|
Heb wel intresse in je zomer wielen:P
|
Hmm de zomer wielen zijn inderdaad iets gewilder dan de hele auto,
Maar goed het wordt als een geheel verkocht. En als iemand de auto wil kopen zonder de zomer wielen dan zullen deze vervolgens uiteraard hier worden aangeboden. |
jammer dat hij nooit meer oldtimer word ,dat maakt hem minder interessant
|
Het duurt zowiezo nog 6 jaar voordat hij anders old/timer zou worden. Dat maakt een golf 2 uit 1990 heus niet minder interresant. Zou ik mijn jetta uit 88 een paar maanden voor dat hij dus niet old timer wordt verkopen dan heb je miss een punt.
|
Quote:
88 toch nog net wel? of die ook niet ? |
Vanaf 1-1-87 niet meer.
|
Maar goed de auto weegt niet zoveel en is best wel zuinig dus zoveel onkosten heb je er niet aan.
Maar een leuk bod mag altijd heur... |
wat moet die kosten zonder die zomer wielen
|
die verdomde kilometerstand!
schitterende bak. Als er 100k minder op had gestaan had ik hem zo komen halen :thumbup: misschien een tipje: ook foto's van het interieur erbij ? |
Ik kan wel regelen dat er 100k minder op staat ;) maar goed de golf rijdt echt super en je ziet het er niet aan af dat ie al zoveel kilometers achter de rug heeft. Het motorblok is nog heerlijk fris en rijdt erg fijn.
Fijn weekend allen tezamen :thumbup: |
De auto heeft z'n 250.000ste km gereden :wee:
|
sinds wanneer is 250000km veel voor een goed rijdende nette golf??
|
inruilen?
|
Prijs verlaging!! Nu €1250,- of een goed bod!
|
Quote:
Opvolger? De bimmer? |
Inderdaad Broodfreund de 5 serie is bijna rijklaar.
Tevens Skupp |
Even weer in de kijker!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:54. |