15 maart - meet and greet ~ Sittard
Heb dit gekopieerd van het vw-forum! :thumbup:
Wanneer: Zondag 15 maart. Hoelaat: 13.00 uur. Waar: bij het Fortuna Stadion in Sittard. Nu maar hopen op goed weer en een goede opkomst! |
Hmmm volgens mij had de limburger ook dat idee....
|
ik ben ook van de party met een groep uit venlo.. dat heet als we heel aankomen daar ;)
stephanie |
@stfvenlo denk je dat we aankomen??????/
maar zullen we samen maar weer een poging doen om zoveel mogelijk auto`s mee te krijgen |
moet toch lukken he egon?
Gr Ronnie ben er waarschijnlijk ook dus neem maar wat stickers mee, dan kan ik beginnen met plakken..Hahahaha |
Quote:
zou je denken dat het echt gaat lukken ronnie :rolleyes: en was het niet zo, dat ik schreef kom maar langs en de koffie is ook gratis maar ik zal eens kijken wat ik voor kan doen maar dan is de koffie voor jou rekening.. neem ik weer koekjes mee :D :D maar wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen een gewone meeting of een bijeenkomst van een paar vrienden??? hier vragen ze me allemaal hoe of wat en kan er geen antwoord op geven gr,egon |
@Egon: Over dit samen komen heb ik ook geen benul, ik denk dat het gewoon inderdaad een samenkomst is van tsja ik roep "meet and greet" ik kijk wel wat erop afkomt, het is niet echt geregelt teminste ik weet nergens vanaf.
Ik kom zeker binnenkort eens even koffie leuten, en even hondjes kijken bij jou. Ik hoor het wel of lees het wel als je komt, en anders zien we ons wel weer of bij jou of op een echt treffen. Gr Ronnie Ps is MC Donald's koffie ook goed? :D :D |
@de limburger, dan zou ik het zo ook maar doorgeven hier.
we gaan er gewoon ff heen en we zien het wel. en als het niks is, dan zijn we zo weer weg het is tenslotte bijna om de hoek. (rondje limboland is goed te doen)........ |
Dit is gewoon een meet en greet, geen meeting dus. Zoals Ronnie al zei is er niks geregeld ofzo. Gewoon een bijeenkomst van wat VW liefhebbers..... Waarschijnlijk kom ik ook even langs en als het niks is ben ik zo weer weg :)
|
mischien kom ik ook wel langs met mijn scirocco :rolleyes:
|
ik ben er nog niet over uit... De einser of lekker met de audi touren...
|
Ik ben ook van de partij mits het weer het toelaat!
|
Quote:
Net even gekeken. Zou zondag goed weer worden, en droog blijven. Zo rond de 11/12 graden :thumbup: |
denk dat het dan touren word ;)
|
Quote:
is de einser al klaar dan??????? of bedoel je de rocco. |
ik bedoelde aan de einser hobbyen of met de 50 naar sittard touren...
als het weer goed is ga ik lekker mee :tongue: |
en dan weer niks met de einser.... ik vraag me af of je hem nog wel hebt??
of gaat die ook de cross is over een paar jaar?????? |
Quote:
ben even getroffen door de finaciele crissis :screwy: maar alles komt goed :D |
Ik kom wel even kijken :)
|
ik heb besloten om met de 1er te komen ik zal hem morgen nog wel ff plat op de grond gooien en hier en daar nog wat kleine veranderingen aan brengen
de binnen kant heb ik gisteren al gedaan zoals gti dach,.. ingebouwd en de vloer bekleding vervangen. ook zal ik nog wat spuitwerk moeten verrichten maar dat gebeurd wel een andere keer tot zondag |
All times are GMT +1. The time now is 04:06. |