vw jetta mk 1 oettinger 16s
vw jetta mk 1 oettinger 16s
omdat deze jetta lx toch maar stilstaat kijk ik of hier intersse voor is. ik ben 2de eigenaar en de auto heeft 138000 km gereden (uit mijn hoofd) let op er zit een zeldzame oettinger 16s motor in met webers. de auto is bikkelhard en zit in de eerst lak. alleen het randje waar de chassisnummer in staat aan de linker kant is hij rot(onder het rubber)verder is de lak in redelijke staat auto is 25 jaar oud dus niet in nieuwstaat. heb de auto sinds 2003 daarna verbouwd en is nooit echt op de weg gekomen af en toe de straat op en neer. interieur is in goede staat bruin met een middenconsole. een radio heeft nog nooit in deze auto gezeten. -originele vw chromen deurklinken -in nieuwstaat verkerende fk schroefset -schijfremmen achter (nieuw incl. lagers,klauwen,blokken en handremkabels) -chromen spiegels -set 16" azev a in nieuwstaat. -banden 195-40-16 dunlop sp9000 (nieuw) -originele nederlandse auto. -kenteken van 20/01/1984 -witte knippers. -chromen raampezen en bumpers met chrome lijsten. -bruin interieur met zacht dashboard. prijs 4500,- auto hoeft niet weg en staat ook niet in de weg. leuke en goede auto. motor dient afgesteld te worden. te koop wegens op het oog hebben van een golf 1 gti. gr roland |
roland
niemand eventueel belangstelling.
|
jetta 1
niemand??
|
nog maar eens boven aan.
|
jetta
wanneer de advertentie nog aktueel is en de motor goed is heb ik er wel belang bij en wil je een bod van 3000 euro doen.
|
heb eventueel een golf 1 cabrio te ruil
mvg arjan v |
All times are GMT +1. The time now is 00:50. |