Einde hobby - Wie helpt mij van de laatste delen af???
Hierbij mijn laatste onderdelen in de verkoop. Ik beƫindig mijn hobby dus daarom word alles verkocht.
Golf G60 middenconsole met wat gaatjes - 20 euro Nieuwe distributieset Golf 2 16V - 30 euro Inlaatspruitstuk G60 met gasklephuis - 35 euro Oliesplitter voor bijvoorbeeld drukmeter - 5 euro Onderlip Golf 3 VR6 - Gereserveerd Schakelaar/regelaar stoelverwarming Golf 3 - 15 euro Brandstoffilter Bosch - 10 euro Luchtmassameter TDI AHU goed getest - 50 euro Ontsteking 16V - 25 euro Diverse koppakkingen - t.e.a.b. Krukaspoelie G60 - 10 euro Startmotor VR6 - 25 euro Startmotor voor 020 bakken - 15 euro Diverse stationairregelaars - 10 euro p/st Tellerbak Golf 3 VR6 (grijze folie is inmiddels verwijderd) - 25 euro Bij voorkeur even een mailtje sturen bij intresse. Alles is af te halen in de omgeving van Nijmegen of word verzonden tegen verzendkosten (tot 10kg kost 6,75 euro). |
wil die benzinerail wel kopen?
moet wel verzonden worden. |
hallo??
|
Ik heb je een pb gestuurd...mail wou niet....
|
fabbi ben jij ook roy16vg60 dan???
en is de benzine rail er nog. |
eh nee ik heb roy een pb gestuurd die nooit beantwoord is...
|
je hebt pm over de splitter
|
Tenzij hij er meerdere had dan heeft hij die splitter niet meer liggen. Die heb ik namelijk een tijdje terug van hem overgenomen.
|
dan kan het wel eens lastig worden :D
|
Ik heb je een PB gestuurd betreft de CV pomp Golf 3 en een Keycord.
|
Set nieuwe draagarmen Golf 2/Corrado met nieuwe rubbers en nieuwe fuseekogels (niet afgebeeld) - 75 euro
Heb je deze nog in de handel? Pb me maar... |
Stoelverwarmings schakelaar ?? Had al een pm gestuurd.
Grts |
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn PB
|
Komt eraan. Ik ga vanavond alles even beantwoorden. Veel is ook al verkocht dus ik moet even kijken wat er nog is...
|
denk je ook even aan mij.
|
Heb een mailtje gestuurd ivm het boekje.
Is dit nog te koop?? Grtz Jel :thumbup: |
Quote:
Inmiddels alweer 3 dagen verder en nog steeds geen bericht terug. Als je niks wil verkopen haal dan dit topic weg. |
Topic inmiddels geupdate. Heb het erg druk...
|
oliedruk meter splitter, is die er nog?
Waar woon je? Maarten |
Mocht Maarten die olie-splitter niet meer willen, neem ik hem graag van je over.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:23. |