Roettele-racing bouwd nieuwe verdringers
geen idee of andere mensen dit volgen!! ma ik zeker wel aangezien er steeds minder laders en vedringers overblijven!!
roettele was al bezig met een concept ontwerp en daar is nu een goede verdringer uit ontworpen :thumbup: roettele is het bedrijf met de polo1 bi g60 lader van dit!! na dit! bijna... :cool: :thumbup: www.roettele-racing.de http://www.roettele-racing.de/verdraenger.html |
|
dat was nog de kunststof fase! :) nu zijn ze dus redelijk verder..
|
Inderdaad, wel mooi dat dit soort initiatieven er zijn!
|
Veel dingen aan verdringers en helften kan ik maken.
Te diep ingelopen is geen enkel probleem meer! Kan ik perfect vullen met een zeer harde coating, slijt niet, en laat niet los, dus ook met garantie! Uitgelopen/afgebroken dichtlijst groeven ben ik nog mee bezig,maar daar komt ook een oplossing voor... Toch interessant om te zien dat er nog steeds mensen aan het proberen zijn verdringers te maken, het materiaal is geen probleem, alleen secuur fresen is lastiger,en in het begin vooral duur,want je hebt een goede zonder slijtage verdringer nodig om excact op maat te laten nameten. En juist dat op meten is duur. Sls had ze toch ook? Maar dan met een apparte maat dichtlijsten erin dacht ik.. Arno Lader |
All times are GMT +1. The time now is 16:47. |