Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   [Za 7 maart] 2e Minimeet @ Delft. Foto's + Nababbel. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52520)

Smelvin 07-03-2009 18:24

[Za 7 maart] 2e Minimeet @ Delft. Foto's + Nababbel.

Nah de meeting was zeer gezellig.
Jammer van de koude wind :mrgreen:
Zeer geile bakken gezien. ;)

Zodra het wat warmer word gaan we zeker weer meeten, en dan kunnen we ook meer richting de avonduren gaan zo net na etenstijd biijvoorbeeld.

Ome agent is nog langs geweest en die vinden het geen probleem als we daar staan. (Als we maar niet gaan racen of burnen :mrgreen: ) uiteraard komen ze wel elke keer alle kentekens controlen op APK, verzekering, openstaande boetes e.d.

De foto's volgen zo spoedig mogelijk.

patrickj 07-03-2009 19:06

pics please! was zeker gezellig,alleen op de terugweg ging zoemer en olielampie knipperen.......ff opnieuw starten en kon weer verder...was toppie!!!heb oude bekenden gezien..op naar de volgende meet

patrickj 07-03-2009 19:25

hier mijn pics,tsja ben geen fotograaf.....

Smelvin 10-03-2009 03:35

Nahh hier komen eindelijk mijn pica's
Had tuh weinig tijd om zuh eerder te posten.

In Rotterdam (Industrie terrein Noord-West)

Klaar om te vertrekken in colonne naar Delft:

Hier kwam Jeff met zijn T2a nog ff snel aansluiten

Onderweg naar Delft:

Deze heb ik nog ff gespot onderweg:

Bij het stoplicht

Aankomst carpoolplaats, Jeff hier ff slalommen met de bus haha:

Ondertussen kwam de volgende:

Hier staan we met de 1e paar Vw’s

Ondertussen waren er alweer een paar weggegaan helaas, maar gelukkig kwamen er zeeer geile bakken voor terug. De volgende drie golfjes 2 geef ik grote complimenten voor, zeer klasse met ze wel niet hebben gedaan of laten doen. RESPECT.

Deze Golf 2 Bijvoorbeeld, ziet er heel normaal uit, lijkt gewoon een zeer nette GTI.

Totdat je onder de kap kijkt, had het even gevraagd en hij had het allemaal laten doen en was hier 14 ruggen voor kwijt maar dan heb je wel een blok met 0 kilometer op de teller erin.

Golf 2 met Rallye front:

Uhhh volgens mij is dit niet helemaal standaard hehehehe

Deze maken het geheel wel mooi af:

Hier nog een golf 2 GTI

Onder de motorkap: DIT IS GEWOON TE GRUWELIJK!!
Ja je ziet het goed een complete R32 Blok erin

Weer verder met de rest:

Ondertussen alweer aardige rij naast elkaar:

Het was een komen en gaan van Auto’s, dus soms lijkt de volgorde vreemd maar als de ene weg was kwam er vanzelf weer een andere op dat plekje staan.

Hier nog even de bus van Jeff:

Dit zat in de golf mk2, diegene die nog laast van HOOGTEVREES heeft haha

Urghhh (had begrepen dat deze cabbie net weer rijdend was en ze voor de rest nog niks eraan gedaan hadden, nou toch respect om dan direct naar een meeting te komen.

Deze ging weg, ff snel een foto gescoord want hier de tijd nog niet voor gehad.

Toen kwam ome agent nog ff buurten (tenminste wel de echte verkeerspolitie pas op he)
Nadat ze alle kentekens hadden nagetrokken of de auto’s wel APK- gekeurd en verzekerd waren en of er nog openstaande boetes waren kwamen ze ff een praatje maken. Niks bijzonders dus. Gelijk even gevraagd als we hier dalijk met 50 auto’s zouden staan of ze daar moeilijk over zouden doen, nou ze waren zelfs blij als we daar stonden dan bleef het wat rustiger in de stad zelf. MAAR: als we gaan burnen, racen of ander rotzooi zouden maken dan was het wel gelijk afgelopen daar. Muziek mogen we wel voluit draaien want zijn geen huizen in de buurt.

CONCLUSIE: “De perfecte locatie is gevonden”

LuukGTI 10-03-2009 10:41

Oeh! Wat een dikke velgen met doppen op die politiewagen! Ziet eruit als een leuke meeting.. Hoeveel forummers zijn er uiteindelijk geweest?

chris 10-03-2009 18:08

Op die ene foto...is geen Jetta front in een Golf 2 hoor...is van een Rallye...

Was er zelf nog langs gereden aangezien ik in de buurt moest zijn,zag er niet druk uit,maar aan de foto's te zien zijn er door de middag heen best wat auto's geweest.

Gertjan 10-03-2009 21:27

beetje jammer, was het helemaal vergeten. gertje ook geloof ik.

volgende keer beter.

grts rutger (achter getjes pc)

Smelvin 11-03-2009 01:14

Quote:
Originally Posted by chris
Op die ene foto...is geen Jetta front in een Golf 2 hoor...is van een Rallye...

Was er zelf nog langs gereden aangezien ik in de buurt moest zijn,zag er niet druk uit,maar aan de foto's te zien zijn er door de middag heen best wat auto's geweest.

Jaaa klopt, was een foutje van me, te veel haast met de foto's plaatsen en snel nog een geinug verhaaltje proberen te typen.

Ik heb het al aangepast. :D

Smelvin 15-04-2009 21:16

Heren, weer een meeting op dezelfde plek.
Was veel vraag naar, komen ook weer nieuwe mensen.
Hopen op net zo mooi weer als nu.

Klik op onderstaande link
[za 2 Mei] 3e VW meeting @ Delft

vw roadwarrior 17-04-2009 20:26

ziet er gezellig uit!

All times are GMT +1. The time now is 13:05.