erg leuk!!
http://auto.marktplaats.nl/mini/230...0%3D&fs=1#photo
Heb er geen verstand van, maar lijkt mij een beetje duur? |
Ziet er leuk uit, wel veel geld voor een piepklein autootje dat niet vooruit te branden is :screwy:
|
Ze hebben een pook gebruikt van een standaard golfje, resultaat; je kan schakelen op schouder hoogte :)
Kleur: Groen; boedoeld ie nou de kleur van het kentekenbewijs? :screwy: |
Quote:
Zeg dat niet te snel ;) 1380cc wil wel lekker vooruit hoor. Mijn broer heeft een mini staan met een 1410cc enkele 45 weber staan. Op testbank toch nog 123PK. En dat op 600kg :D Leuke mini trouwens. Het Zeemax kitje erom maakt hem lekker dik. Zeemax kit, Ook voor bmw :D |
Maar harder dan 120 km/u zou ik er niet mee durven rijden, tenzij je levensmoe bent :)
|
waarom? laag zwaarte punt, wielen helemaal op de hoeken... gaan met dat ding..
|
hahaha. Ze liggen beter op de weg dan je denkt hoor. Mijn eerste 2 auto,s waren ook mini's. En die waren niet bepaald origineel qua motor :rolleyes:
Die van mijn broer loopt 177km/u bij 7500rpm in de 3e versnelling. (testbank) En het is maar een 4-bak. Dan wel niet origineel maar ach :D Zit zo'n lekker jank bak achter met rechte vertanding. Hoor je ook vaak op rally,s Dit dus, http://www.youtube.com/watch?v=hUJvpWwLmHM Een mini hoekt sneller de bocht om dan een golfje of wat dan ook. |
Dat het sneller de hoek om gaat is duidelijk :) Maar hoe veilig voel je je als je met ongeveer 180 km/u over de snelweg raast... Volgens mij is dit net zo veilig als een CRX als je een ongeluk krijgt....
Mini's zijn leuke wagentjes, dat zeker... |
185km/u in mijn oude mini of 245km/u in de golf G60 die ik nu heb.
Beide keren lijkt het net of je 300km/u gaat :) Mini,s zijn trouwens ook erg duur tegenwoordig. Beetje knappe betaal je zo 2500a3000 voor. |
|
Quote:
Klopt helemaal. De bordeaux rode rechts in beeld staat in het BL museum in Engeland. We zijn daar toen met de 'mini seven club nederland' heen geweest. Heel erg mooi spul staat daar :thumbup: Ben ca 7 keer naar Engeland geweest in de mini :screwy: :D |
Quote:
Een smart is enger bij de 120 km/h |
All times are GMT +1. The time now is 05:38. |