Vliegroest ??
Ik heb na de weken van k*tweer en zout etc op de weg, mijn jetta eens gewassen en toen zag ik aan de passagiers kant overal kleine roestblaasjes zitten ik dacht :confused:
Heb er nog niet echt hard overgepoetst ! Mijn jetta staat wel aan de straatkant en daar zitten die roestblaasjes ook, valt dit er nog uit te poetsen ? Of moet het gepolijst worden.. morgen nog even keer hardpoetsen opeen stukje. hoor wel als jullie iets weten grtz Ben |
roest poets je er nooit uit...
|
Poetsen brengt inderdaad niet op! :screwy: En als het op de deuren is,redelijk zwakke plek voor de Mk2.
|
Enige goede low-budget dat je kunt doen is de roest wegschuren en behandelen. Spuiten kun je later, maar dan is tenminste het roesten gestopt.
Als het je niet om de centen te doen is, is spuiten de enige optie. Je kunt poetsen tot je een ons weegt, maar kwetsbare plekken hou je toch. Als de roest weg is hou je alleen blank metaal over. ;) |
Het gros van de mk2's die op leeftijd zijn hebben hier en daar vliegroest.
|
Komt vaak van binnenuit
De ruitrubbers lekken en de gaatjes onder int portier zitten dicht |
Dus eigenlijk niet veel aan te doen *-)
Van een afstandje zie je het geeneens. Maar me ruitrubbers zijn inderdaad niet van goede staat ! we kijken het aan alvast bedankt |
Deurpanelen onder zullen dan ook niet echt fris meer zijn
|
Dat heb je goed ! Wat zal raamrubber revisie van alle ramen, + achterraam gaan kosten ? Anders laat ik het lekker door gaan. ! Moet hij over tijdje maar opgeknapt worden . Kijken het wel even aan.
mvgben |
Denk niet dat alle rubbers nog te krijgen zijn[nieuw]
Ik heb nog wel meerdere goede gebruikte liggen |
de dealer bij ons vertelde dat originele rubbers rond de 60 eu per stuk kosten :screwy: dus je kunt beter goede 2e handse halen...
Ik had ze voor 5 eu per rubber zo goed als nieuw van de sloop ;) |
Vaak lossen raamrubbers het probleem niet op.
Waarschijnlijk zit er gewoon een hoop speling tussen de deur en het raam waardoor er bij regen een hoop in de deur terecht komt. |
All times are GMT +1. The time now is 04:48. |