Gijs's '82er Golf
Gisteren het oude Golfje van m'n neef overgenomen. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet. Carrosserie is niet super rot (bekende plekken zijn hard, alleen oppervlakte).
De Golf had 4,5 jaar stil gestaan, onder een grote boom. Dat laatste is 'm wel aan te zien ;) Motor werd wel rond gegooit, maar starten deed ie niet. Op m'n werk aangekomen de motor aan de gang gekregen. Remmenreiniger doet wonderen :rolleyes: De auto blaakte eerste super zwarte rook, nog erger dan een oude diesel :D Stukje mee gereden op het terrein, en toen we enige tijd rondegereden hadden, de linkse voorband van de velg hadden gereden etc, draaide de motor best goed! :cool: Uiteraard foto's; Thuis aangekomen Eenmaal in de wasstraat aangekomen op m'n werk, toch maar besloten 'm niet schoon te maken maar nog even zo te laten ;) Bandenbak, incl aftap; De 1500 JB motor met 2 ton op de klok; Whoeps, bijna vast gezeten in de berm.. :rolleyes: Jep, hij rijdt! Voor apk; - Nieuwe ruitenwissers - Nieuwe banden rondom - Remmen goed gangbaar maken Verder niet bijzonder veel. Verlichting en alles werkte gewoon nog :) Voor de Golf; - Frisse olie en filter - Een luchtfilter die wel lucht doorlaat - Benzine - Bougies - Accu Voor mij; - Setje naven en trommels wat ik nog heb liggen omboren naar 5x100 - Schroefset, na APK - Stoelen en bank eruit, Recaro's terug (misschien ;)) To be continue :) |
wist wel dat je het niet kon laten....
|
Stoere rat :thumbup: !! Ben benieuwd wat dit gaat worden :D
|
Gaaf, hoop voor je dat hij inderdaad niet te krokant is!
|
Mooi gebakje Gijs! Ben benieuwd wat het wordt.
Hopelijk heb je inderdaad niet al te veel laswerk aan 'm. :thumbup: |
lijkt mee te vallen.. op de een of andere manier zie je vrij vaak bij deze kleur dat ze harder lijken dan de rest????
|
Kijk toch even de foto's gezien maar dan niet op de camera maar hier :)
|
leuk ding, valt vast wel wat van te maken.
succes! |
vooral niet wassen! :)
|
Geen idee of het aan de kleur ligt.. Mijn Jetta was dezelfde kleur, en daar heb ik m'n lasapparaat toch goed op uitgeprobeerd...
Ik denk dat ik vrijdagochtend even de auto in detail ga bekijken en de motor een beurtje geef, en aan de hand daarvan de werkzaamheden ga bepalen. Voorlopig ga ik 'm niet wassen. Schroefsetje heb ik vanmiddag niet gekocht, maar dat is alsnog snel gebeurt. :) |
je hoopte de set natuurlijk te winnen ;)
|
Leuke aankoop man !
Beetje opknappen, meuk verversen en lekker genieten :) |
Ik had de sneak preview ook al gezien, maar leuk ding, maak er wat van :thumbup:
|
Quote:
Aankoop? :rolleyes: Ik had weinig kans om te winnen volgens mij, want al m'n auto's stonden thuis ;) |
Quote:
"Gisteren het oude Golfje van m'n neef overgenomen" Das toch een aankoop ? Of heb je hem voor nop gekregen :rolleyes: |
Gijs bedankt voor de mooie foto`s van mijn wagen.
Ben ik erg blij mee. Gr Ronnie |
nieuwe apk erop
schroefsetje en een paar dikke velgen en je bent klaar |
leuk ding, ziet er nog goed uit voor zijn 4.5J buitenstaan :thumbup:
veel succes ermee |
Leuke ratlook :tongue: Ziet er idd nog vrij goed uit voor 4,5 jaar buiten gestaan te hebben!
|
ratlook ?
MOSlook zal je bedoelen :D !? gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 03:00. |