c0smic's Passat 3bg
hey,
ben int bezit van een passat 3bg 19 tdi 100pk er steekt een weitec schroefset onder die nogal redelijk laag staat :tongue: de wagen gaat redelijk basic blijven al dat ik nog veel plannen heb met het uiterlijk ervan. velgen zijn van bbs 30jahre gti ze zijn zwart gespoten met een rood stickertje op re rand die er af gaat als er nieuwe banden op steken. plannen zijn een us bumper w8 koplampen met de tijd een leder interieur ik zal bij deze ook even laten zien welke wagens ik over de tijd al heb gehad. deze heb ik nie lang mee gereden alles lag klaar om te verlagen dan maar de andere toer op gegaan. 1 jaar later wou ik iets nieuwer 1 jaar later na verschillende updates en nu supper audi a6 wielen et was te laag dan maar de bbs'n gaan halen bbs ch maar banden zijn nie goe |
dan nog wat fotos van een paar werkjes
het interieur was overgelopen en klets nat met gevolg heel de mat stuk en stinken dus maar een nieuwe gekocht en gestoken |
...
|
Jammer van die A6 wielen... die zijn wel super stoer!!
|
schone wage
|
Je mag in België niet met spacers rijden?
Een schroefset toch eigenlijk ook niet? Vandaar dat ik dat ET-waarde verhaal niet helemaal begrijp. En wat je velgen aan gaat, dat had ik dus goed gezien ;) Zoals ik al zei, ziet er erg netjes uit met die BBS-en! |
Quote:
spacers mag niet schroefset wel (maar als validatieverslag + plaatsingsattest erbij is en geometriekeuring hebt laten doen) |
hee zon civic heb ik ook.. alleen dan een 2.2 exe diesel met 184 pk gechipt en glazen zonnedak en full options.. dus het hele pakket
|
Quote:
awel de et waarde van die a6 wielen zijn 35 die komen 1 cm breder dan die bbs ch'n die ik nu heb en hoe ik er nu bij lig met de passat rij ik gewoon men kassen kappot dus et 45 is veeeeeeeel beter en spacers ben ik echt nie voor :eek: en het zijn idd bbs ch maar geen motorspots @richard: das goe gechipt zou ik zeggen ik had maar een 1.4 en was wel plezant maar steekt rap af |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:32. |