Tank Vlotter kalibreren?
Hallo allemaal.
Ik heb net voor het eerst mijn gti vol getank maar de meter geeft alleen 3/4 aan. wat kan ik hieraan doen? |
De vlotter/pomp zo draaien dat de merktekens gelijk vallen
De vlotter/pomp staat nl schuin |
De witte pijl moet wijzen naar een pijl die ergnes rond de stop te zioen is.
Ze moeten naar elkaar wijzen. Grtz Jel |
en hier zie je de vlotter en de regeling die alles doorgeeft naar je dashbord.
|
Bedank voor de uitleg.
|
Thanks!
Was al aan 't denken dat bij mij dat stangetje van de drijver krom was en ik een nieuwe vlotter moest regelen. Bij mij is namelijk 't zelfde probleem. :D Effe aan dat ding draaien dus. |
weet iemand hier of dit bij en audi 100 uit '81 ook zo is ?
gr. Martijn |
Kon het niet beter uitleggen JEL GOLF2 GTI :thumbup:
Had er zo geen foto's van,en die zeggen meer dan woorden :D |
Quote:
ja perfect zo.n foto :thumbup: bij mij staan de merk tekens ook verkeerd dus :D |
Ik heb de merktekens gecontroleerd, ze waren goed. Probleem is er nog. Ik denk even de stangetje buigen of een nieuwe.
|
Voor dat je aan het buigen gaat kun je ook even nameten of er wel de juiste spanning uit komt. Vlotter helemaal omhoog is dacht ik 12V, niet helemaal zeker van. Maar als je 12V op de aansluitingen zet dan kun je checken of ie uitslaat.
|
Quote:
gaan die dingen wel is krom dan? |
Na uitbouwen :thumbup: als je dat erg ruw doet :D
|
Quote:
De auto is overgespoten, dus ik dacht dat ie was uitgebouwd en daarmee de boel krom is getrokken. Kon zo gauw geen andere verklaring ervoor vinden... |
All times are GMT +1. The time now is 18:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.