![]() |
Halflederen interieur MK2
Advertentie op MP:
Interieur voor de 4 deurs MK2 en nog wat andere spullen, o.a. spoilertje voor jetta http://www.marktplaats.nl/index.php...nd%3D1%26fs%3D1 Reaguren mag ook via PB naar mij dan regel ik het wel voor je met de huidige eigenaar. Interieur verkocht, zachte jettaspoiler ook verkocht |
Zou je eens willen informeren of hij de achterste G60 bogen ook los wil verkopen? :thumbup:
|
Wel een fraai interieur, maar in de advertentie wordt gesproken over 'een beetje' instapschade (mijn vrouw was laatst een beetje zwanger?!), en vervolgens staat de bestuurdersstoel niet op de foto... Geeft geen vertrouwen?!
Kun je een foto regelen van de bestuurdersstoel, en specifiek van de instapschade? |
Volgens mij is dit het oude interieur uit de jetta van Domi
|
Quote:
Ik heb nooit een jetta gehad ;) Je bedoelt Jettamaister zeker. (Dimi) |
Dit heeft ook in de Jetta van Edwin gezeten.. nu met die grijze Ibiza op TH's en lucht..
|
Quote:
Sorry :redface: ik bedoel jurgen van MIVW |
Is een jetta style interieur.
Oude van o.a. Jurgen (auto is forumhoer zo onderhand) |
Ik zal even doorgeven aan de beste man in spe dat jullie graag alles willen weten. Komt goed, kan wel even duren maar doe me best.
|
Quote:
Mijn interieur had hoofdsteunen achterin en was zonder instapschade. De auto is trouwens gesloopt, maar het interieur was er al lang uit. |
Quote:
Hij heb liever dat je het hele setje haalt. Eventueel mogen ze los weg als je dat echt heel graag wil maar dan kost het je € 15,- per stuk. Foto's van de bestuurdersstoel komen straks. |
![]() ![]() |
Als de set wielbogen los weg gaat. En het zijn de brede G60 wielbogen, heb ik interesse in de voorste :D
|
Dan wil ik graag de optie op de achterste bogen ( mits ze idd ook van een G60 zijn.....) ;) !
PB me maar als je hier wat meer over weet Dexter! :thumbup: |
Quote:
Dat kan dan, die zijn echter wel beschadigd dacht ik. Ik zal even zorgen dat je een footootje krijgt. Quote:
Komt goed! |
Krasjes ofzo zijn geen ramp, als er maar geen scheuren of vouwen inzitten.
|
Ik weet niet precies hoeveel van die randen hij nog heb liggen. Ik weet wel dat er 1 gescheurd is, de rest moet ik nog even zien.
Het gaat allemaal niet zo snel, vandaag de hele dag op de sloop geweest voor mijn Golf en dus geen tijd gehad voor dit verkoopverhaal. Interieur en spoiler zijn inmiddels verkocht, foto's en info over het hele G60 gebeuren hopelijk kan dat morgen of woensdag. |
Quote:
Komt goed, ik hoor het wel! 2 Achterste G60 lijsten zonder al te veel schade heb ik wel oren naar :thumbup: ..... Ik wacht de foto's even af ;) |
Quote:
Helaas wel gescheurd dus ik denk niet dat je er oren naar heb. @ Dutch Jetta GT: foto's naar je pb. |
Beide, of alleen 1 kant?
Aangezien mijn rechter nog goed is, maar links afgebroken is Edit: Laat maar, vandaag rechterkant in een plotseling opduikende kuil ook kapot gereden, ben dus op zoek naar een complete set. |
All times are GMT +1. The time now is 19:11. |