Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Halflederen interieur MK2 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51658)

Dexter 13-02-2009 14:15

Halflederen interieur MK2

Advertentie op MP:

Interieur voor de 4 deurs MK2 en nog wat andere spullen, o.a. spoilertje voor jetta

http://www.marktplaats.nl/index.php...nd%3D1%26fs%3D1

Reaguren mag ook via PB naar mij dan regel ik het wel voor je met de huidige eigenaar.

Interieur verkocht, zachte jettaspoiler ook verkocht

Dutch_Jetta_GT 13-02-2009 14:28

Zou je eens willen informeren of hij de achterste G60 bogen ook los wil verkopen? :thumbup:

Oudelut 13-02-2009 14:29

Wel een fraai interieur, maar in de advertentie wordt gesproken over 'een beetje' instapschade (mijn vrouw was laatst een beetje zwanger?!), en vervolgens staat de bestuurdersstoel niet op de foto... Geeft geen vertrouwen?!
Kun je een foto regelen van de bestuurdersstoel, en specifiek van de instapschade?

Pedaalemmer 13-02-2009 14:36

Volgens mij is dit het oude interieur uit de jetta van Domi

Domi 13-02-2009 14:49

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Volgens mij is dit het oude interieur uit de jetta van Domi

Ik heb nooit een jetta gehad ;)

Je bedoelt Jettamaister zeker. (Dimi)

Misha 13-02-2009 15:13

Dit heeft ook in de Jetta van Edwin gezeten.. nu met die grijze Ibiza op TH's en lucht..

Pedaalemmer 13-02-2009 15:36

Quote:
Originally Posted by Domi
Ik heb nooit een jetta gehad ;)

Je bedoelt Jettamaister zeker. (Dimi)

Sorry :redface: ik bedoel jurgen van MIVW

Jetta MaNiA 13-02-2009 19:51

Is een jetta style interieur.
Oude van o.a. Jurgen (auto is forumhoer zo onderhand)

Dexter 13-02-2009 20:10

Ik zal even doorgeven aan de beste man in spe dat jullie graag alles willen weten. Komt goed, kan wel even duren maar doe me best.

Jurgen Santana 13-02-2009 20:22

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Is een jetta style interieur.
Oude van o.a. Jurgen (auto is forumhoer zo onderhand)

Mijn interieur had hoofdsteunen achterin en was zonder instapschade.

De auto is trouwens gesloopt, maar het interieur was er al lang uit.

Dexter 14-02-2009 10:56

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Zou je eens willen informeren of hij de achterste G60 bogen ook los wil verkopen? :thumbup:

Hij heb liever dat je het hele setje haalt. Eventueel mogen ze los weg als je dat echt heel graag wil maar dan kost het je € 15,- per stuk.

Foto's van de bestuurdersstoel komen straks.

Dexter 14-02-2009 18:42

Sethenor 14-02-2009 19:04

Als de set wielbogen los weg gaat. En het zijn de brede G60 wielbogen, heb ik interesse in de voorste :D

Dutch_Jetta_GT 14-02-2009 21:04

Dan wil ik graag de optie op de achterste bogen ( mits ze idd ook van een G60 zijn.....) ;) !

PB me maar als je hier wat meer over weet Dexter! :thumbup:

Dexter 15-02-2009 11:33

Quote:
Originally Posted by Sethenor
Als de set wielbogen los weg gaat. En het zijn de brede G60 wielbogen, heb ik interesse in de voorste :D

Dat kan dan, die zijn echter wel beschadigd dacht ik. Ik zal even zorgen dat je een footootje krijgt.

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Dan wil ik graag de optie op de achterste bogen ( mits ze idd ook van een G60 zijn.....) ;) !

PB me maar als je hier wat meer over weet Dexter! :thumbup:

Komt goed!

Sethenor 15-02-2009 13:34

Krasjes ofzo zijn geen ramp, als er maar geen scheuren of vouwen inzitten.

Dexter 16-02-2009 17:55

Ik weet niet precies hoeveel van die randen hij nog heb liggen. Ik weet wel dat er 1 gescheurd is, de rest moet ik nog even zien.

Het gaat allemaal niet zo snel, vandaag de hele dag op de sloop geweest voor mijn Golf en dus geen tijd gehad voor dit verkoopverhaal.

Interieur en spoiler zijn inmiddels verkocht, foto's en info over het hele G60 gebeuren hopelijk kan dat morgen of woensdag.

Dutch_Jetta_GT 16-02-2009 18:10

Quote:
Originally Posted by Dexter
Ik weet niet precies hoeveel van die randen hij nog heb liggen. Ik weet wel dat er 1 gescheurd is, de rest moet ik nog even zien.

Het gaat allemaal niet zo snel, vandaag de hele dag op de sloop geweest voor mijn Golf en dus geen tijd gehad voor dit verkoopverhaal.

Interieur en spoiler zijn inmiddels verkocht, foto's en info over het hele G60 gebeuren hopelijk kan dat morgen of woensdag.

Komt goed, ik hoor het wel! 2 Achterste G60 lijsten zonder al te veel schade heb ik wel oren naar :thumbup: ..... Ik wacht de foto's even af ;)

Dexter 18-02-2009 15:06

Quote:
Originally Posted by Sethenor
Krasjes ofzo zijn geen ramp, als er maar geen scheuren of vouwen inzitten.

Helaas wel gescheurd dus ik denk niet dat je er oren naar heb.

@ Dutch Jetta GT: foto's naar je pb.

Sethenor 18-02-2009 15:30

Beide, of alleen 1 kant?
Aangezien mijn rechter nog goed is, maar links afgebroken is

Edit: Laat maar, vandaag rechterkant in een plotseling opduikende kuil ook kapot gereden, ben dus op zoek naar een complete set.

All times are GMT +1. The time now is 19:11.