Wat wil hij nu?
hoi ik ben op zoek naar een 1.8 gti 16v blokje voor mijn golf2 vanwegen dat ik vanaf kat al heb tot eind allen nog geen kat en spruitstuk dus heeft u nog een gti 16v lichen mail me dan en michien kome nwe er we luit ofer de prijs mvg wilfred :D
http://link.marktplaats.nl/227730440 haha wat een sukkel. |
Ik heb hem maar effe een mail gestuurd... als ik het goed begrepen heb wil hij mijn motorblok kopen en kan ik er geld aan verdienen... :D
|
Duidelijik verhaal
|
Quote:
als hij net zo goed kan sleutelen als nederlands typen schijt ik mij op voorhand al in de broek van het lachen. :D |
Mmmm........geen goeie reclame voor ons dorp :redface: :redface:
:D :D :D :D |
haha dacht ik ook :D
|
Quote:
Moet je ff naar zijn motorkap kijken op de foto, dan heb je het antwoord al :D |
Quote:
ziet er voor ''zijn'' doen vast heel goed uit. hij dacht zeker ruimte te maken voor een supercharger boven op het blok :D :D |
Hij wil ook een bodykit zal ik hem doorverbinden met vwforum.?
http://link.marktplaats.nl/226735237 |
:D:D ik moet zeggen dat er toch mensen zijn die het in iedergeval proberen:D
wel lache dit! |
Wat een figuur :eek:
Quote:
Straat legen :D Bellen na 9.00 uur 's ochtends :shake: Misschien gewoon een baan gaan zoeken :thumbup: Michael |
Heb de beste wagen niet gespot :). Ben er vandaag nog geweest.
|
ja de mooiste volkswagen van nederland is natuurlijk snel verkocht he ;)
|
Quote:
Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic :tongue: Dit topic gaat over een 1,8 16v >?????? of uitlaat ??? Michael |
:D:D:D oeps!
|
Bellen na 9 uur,??? wil die soms eerst uitslapen.
|
"zo lang hij maar laad die accu"
super dit worden de mp advertenties van 2009 |
Quote:
ik kom niet meer bij! :D:D:D:D [EDIT!] ik heb zojuist 100 euro geboden op een GEVRAAGDE acculader :D ben benieuwd!!! :tongue: |
Pft, zoals het ernaar uitziet heb ik hem mijn KR verkocht. :D
Het reserve-blok dan he, niet de auto. ;) |
ja hoor emailtje terug :D
Quote:
:D:D:D |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |