![]() |
Adapters van concept-wheels
Omdat ik adapters nodig heb en Arne deze ook nodig heeft, hebben we besloten samen de sets tegelijk te gaan bestellen bij concept-wheels.
Hiermee krijgen Arne en ik 10% korting per 2 sets voor de hele wagen (1 set is 2 adapters) Plan. Ik wou graag weten of er meerdere mensen zijn die adapters nodig hebben of misschien weet je iemand anders die ze nodig heeft en wil jij of die gene ook graag korting dan kun je deze mee bestellen met Arne en mij. Misschien dat er dan meer korting mogelijk is als de bestelling groter word dan 4 sets adapters. Hier kan ik pas mee in overhandeling als het totale aantal bekend is. Onze planning is om de bestelling eind maart te plaatsen. Hierin valt nog te schuiven mocht je iets meer tijd nodig hebben. Uitvoering. De mensen die adapters willen kunnen dit via pb melden. Je zet in je pb welke dikte en van steek auto plus naafdiameter naar steek velg plus naafdiameter je nodig hebt. Je kan hiervoor nog kijken op www.concept-wheels.be en dan kun je meteen zien wat de kosten zijn voor de adapters die je nodig hebt, meld dit ook even in de pb. Zodra de mensen zich gemeld hebben voor de deadline (deze kan nog verschuiven) zal de totale opmaak bekend worden. Betaling. Betaling dient vooruit betaald te worden aan mij. Ik regel alles met concept-wheels waaronder ook de betaling. Levering. Concept-wheels stuurt mij alles toe waarna ik alles weer doorstuur of het kan bij mij thuis worden opgehaald. Bij het doorsturen zijn de kosten voor de koper. Groetjes, Dirk |
:thumbup:
Nog even wat extra info, normaal gezien zijn de verzendkosten van concept-wheels vrij hoog (30 euro). Als we gezamenlijk bestellen kan hier dus ook nog eens flink op bespaard worden. |
hallo Dirk en Arne,
welke adapter gaan jullie aanschaffen? ik heb eind vorig jaar een set 4 X 100 naar 5 X 112 gekocht voor mijn cabbie. Nu is het zo dat ik dit voorjaar besloten heb mijn remmen setup te gaan upgraden en dan meteen naar 5 X 100 te gaan, heb dus dit set over. Het is het set van 20MM dikte. topic op Golfcabrio.com over montage Ik weet dat het inmiddels een gebruikt set maar wel met 1 voordeel, direct leverbaar! Bij Concept-wheels is er een levertijd van ong 6 weken voor deze adapter. Als iemand intesse heeft, vraagprijs is 300 incl verzending, scheelt toch 30 euro en de eerder genoemde wachttijd ps. als jullie het vervelend vinden dat ik dit topic gebruik als verkooptopic laat maar weten, haal ik het hier weg |
Die set heb ik precies nodig Huibert. Ik zal via PM even contact met je opnemen.
|
Zou jammer wezen als je zou afhaken Arne. Een nieuwe set voor de hele wagen kost ons nu €270,- per man en misschien wordt het nog iets goedkoper als ik straks met het totale aantal bij concept-wheels een bestelling plaats.
Huibert is er een optie dat ik zou kunnen passen met jouw adapters? Ik weet namelijk nog niet goed welke dikte ik moet hebben. |
Quote:
hallo Dirk, dat is wat mij betreft geen probleem, laten we via PM de details bespreken Huibert |
Nog even onder de aandacht!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:47. |