'74 Scirocco
onlangs ik al een enorm project heb lopen noem ik dit meer een daily projectje.
het gaat dus om een scirocco mk1 uit juni 1974! hij is uitgevoert met een 1.6 8v (EG) gti motor. (golf 1) verdere "opties" schroef set merk nog onbekent en mattig staaltjes. (deze zullen in de loop de bingo in gaan!) hij heeft wat oppervlakkige roest maar rottigheid nog niet gezien :thumbup: aankoop tot nu toe: setje ruitenwissers :D nieuwe berga accu. en 7jx14 WolfRace velgen :thumbup: en natuurlijk wat aankoop foto`s! en dan de new weels :rolleyes: de velgen zullen uiteraard gepolijst worden en zal er een mooi rubber omheen getrokken worden! morgen moet ik wat onderhoud plegen aan de rocco en dan weer aan de eiser! tot zover! :thumbup: |
mooi hoor, dus het is toch doorgegaan! welkom bij de rocco 1 club! (heb het idee dat redelijk snel groeit de laatste maanden)
|
Quote:
dank u! wat mooie scirocco`s 1 in het zondagse gras is niet verkeert toch :thumbup: en ik hou me aanbevolen ivm die onderdelen/adresjes :D |
Quote:
je laat het maar weten. de bumpers liggen er trouwens nog, heb (nog) niks weer van die andere kopers gehoord :screwy: |
Leuke bak hoor Knedel..
Ga je met die de ambulance trekken naar Engeland trekhaak zit er al op haha.. Gr Ronnie |
word een mooie daily !!
gr. Martijn |
U heeft op korte termijn een paar bumpers van Zweiter nodig!:rock:
Dat maakt hem nét even af. |
Quote:
ich weiss ;) maar het moet ook kunnen :shake: eerst de wielen en de auto maar eens polijsten het "matte" komt er al een beetje door :( ik baal zelf ook wel van die bumpers snap niet dat ze het er op geknutseld hebben :screwy: :screwy: |
he! frank,
ik zalf de rocco hem eens komen bekijken ziet er goed uit maar laat je einser project niet te veel verwaarlozen he! die heeft ook nog wat aandacht nodig succes er mee gr. egon..... |
Hey, Leuke auto !! Ben er maar zuinig op. Ik heb er ook een gehad en spijt dat hij verkocht is. Was een ori, hollander.
Groeten. Destijds had HS-autoparts in Baarlo nog behoorlijk wat onderdelen van dit type scirocco. Ik heb er toen nieuwe bumpers en een gti interieur gekocht. Of hij hier nu nog mee actief is weet ik niet, echter weet hij de prijzen wel !! :shake: |
Mooie Rocco 1!
Succes ermee! |
nette rocco :thumbup: |
Mooie en zeldzame Scirocco.
Een originele nederlandse en wel uit begin 1974 ! Ben er zuinig op en ik zou hem origineel houden/maken. Succes en natuurlijk veel plezier ermee. |
zondag updateje!
vandaag de oude lpg instalatie eruit gehaald de ruitensproeier gefixt en wielen om gestoken! wat mij betreft apk klaar! :thumbup: ook heb ik het neusje gepolijst... foto`s: schroefsetje eronder! :thumbup: de EG in beeld [EDIT!] ook kon ik het niet laten om ze even samen op de kiek te zetten :cool: ik ben ook al aan de wolfsracejes begonnen :rolleyes: nog 1 keer fijn polijsten dan in de 1e klaar! :thumbup: tot zover... |
Lekker laag zo hoor, maar het was toch een EG of niet dan..
Teminste bij mijn EV zit de inlaat links en niet rechts, zal wel een typ foutje zijn hierboven. Gr Ronnie |
Quote:
hey ronny idd een typ(e) foutje! en dat laag noemen ze ook wel fotoshop :D zal um nog wel lager schroeven maar niet zo extreem (ik heb geen onderlip ;) ) |
Leuke scirocco, jammer dat er onderdlen van voor en na de
facelift zijn gebruikt, ik ben erg benieuwd naar foto's van het interieur Wolfrace is een goede keus, ik heb ze zelf ook een tijd gehad maar ze zijn uiteindelijk nooit op de scirocco gekomen. Dit was toen de bedoeling: |
Quote:
interieur is half leer in het zwart/grijs. als ik het schoon heb (al die stof) zal ik even fototjes maken. ben wel gelukkig met die tietjes achter het stuur! :D leuke shop... weet ik ook hoe het eruit gaat zien :rolleyes: |
jammer van het dakje, maar ziet er goed uit verder!
Wel even die bumpers van Sander kopen, die kunststoffen kunnen echt niet op een 74-er... |
frank, ik heb ze niet omgekocht/gechanteerd of wat dan ook. ze zeggen het uit eigen beweging :D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |