Bennie heeft dus ook de weg gevonden naar het gezellige Volksforum.....
Veel suc6 met de waggel, we zien mekaar snel weer es! :thumbup: |
komt snel goed kerel ;)
zie je maandag zoizo ;) bij de opening latorzzz |
Welkom hier :)
|
welkom,
is dat een origineel volkswagen kleurtje?. wel apart... |
Welkom en succes en natuurlijk veel plezier hier en van je auto.
|
De Polo ziet er goed uit, welkom hier :D
|
Quote:
jaah dit is een originele kleur maar leuk dat je het opmerkt :) vond het zelf namelijk ook een hele mooie kleur :D |
hee maat jij ok hier;)
met mijn oude velge;) onder jouw polo t gaat wel goedkome met jouwe:) |
apart kleurtje ja maar staat um wel goed....
succes! |
Dank u,
er staan ook weer een paar nieuwe foto's op van mijn getinte ramen en een nieuwe sticker van volksforum.com |
Mooie stickies, waar ken ik dat toch van?? :thumbup: :lmao: :slap:
En de geblindeerde ruitjes zijn tof!!!! Suc6 met de overige plannen, klinken stuk voor stuk goed!!!! :D |
dank je stijn de rest van de plannen zo snel mogelijk uitvoeren he ;)
is een mooi vooruitzicht om te doen heb al echt helemaal zin in het voorjaar voor de spotrepair :D en het poetsen van de auto's zullen ze pas echt weer mooi blinken |
Stoere Polo! en inderdaad, gave kleur man :thumbup:
|
Vandaag maar eens even een raamband gehaald in de kleur van mijn Auto.
Heb hem er ook maar gelijk op geplakt en geeft een zeer net resultaat. :thumbup: ik zal morgen even foto's maken en erop zetten. |
|
Vandaag weer eens gezellig met een aantal mensen buiten gestaan en zoals gewoonlijk ook weer even een avondje op de club langs geweest
gelijk maar wat nieuwe stickers laten maken zou graag wat meningen willen horen hier een foto hij is niet zo goed gelukt omdat het al donker was toen ik thuis kwam en hij is met mijn telefoon gemaakt maargoed , het gaat om het iedee Plakken met dank aan : Dutch Jetta GT |
nooit slim om te adverteren wat erin zit voor het dievengilde
|
dat is een feit maar t gaat mij om de looks voor de gene die willen dieven die doen het toch wel .
|
daar heb je gelijkt in maar om ze uit te nodigen....
|
All times are GMT +1. The time now is 12:10. |