Te koop 2.8 vr6 automaat
Hallo het lijkt een beetje raar om meet mijn eerste post me auto te koop zetten ma zal nog een topic aan maken van mijn andere auto :)
hierbij te koop vr6 2.8 128kw automaat 1992 kleur groen (montanagruen) elek schuif/kanteldak elek spiegels hoogte verstelbaar stuur Golf 4 stuur climatronic airbags Keskin kt1 velgen 16 inch 215/40/16 kristal rode achterlichten zwarte hella golf 4 look koplampen zwarte mistlampen (werkend) en knipperlichten slotloze deurgrepen embleemloze grill originele grill erbij centrale deurvergrendeling/alarm blok is supermooi in de carroseriekleur gespoten nieuw supersport schoefset remklauwen van een 97vr6 blok heeft disontsteking vw motorsport uitlaat apk tot 24 november 2009 Heb eventueel in overleg vier goede winterbanden erbij zitten nu onder de auto. Inruil golf 1 en 2 mogelijk voor vragen mail me maar mvg Rowan |
Sorry was te enthousiast :confused:
Vraagprijs is 2500 is bespreekbaar Kmstand is 152000 oplopend rij er nog iedere dag mee En een fototje hoe hij er nu bijstaat op zn winerwielen mvg rowan |
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |