Ventilator slaat niet aan
Het lijkt erop dat ik een vergelijkbaar probleem heb als in het topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45048. Ik heb de volgende tests gedaan:
- de ventilator kortgesloten: slaat aan - de motor laten draaien: de bovenste slang wordt redelijk hard en warm, de onderste slang blijft koud. Welk probleem zou ik hier kunnen hebben? De thermostaat of de thermoschakelaar van de ventilator (of beide)? Veel dank voor jullie hulp Eelko |
Had ik ook last van, bij mij was het de thermostaat. Want het was volgens mij dat als de onderste slang niet warm word dan gaat de thermostaat niet open staan en kan er dus niets doorstromen. Thermostaat kost toch maar 15-20 euro ofzo. Kan je altijd proberen :P
|
Ik heb dit ook meegemaakt...hoogzomer en moest
vanuit Brunssum terug naar Katwijk aan Zee :( Is de thermostaat waarschijnlijk. Thermostaatje is idd niet zo duur. |
Het is idd je thermostaat. Maar het kan geen kwaad om je thermisch schakelaar ook preventief te vervangen. Kost ook niets.
|
Bedankt voor alle tips, ik ga de thermostaat vervangen en laat het resultaat weten!
Voor de geinteresseerden: ik vertrek op 14 februari samen met een goede vriend met onze Golf MKII richting Dakar. Hopen dat ons bakkie het houdt! Zie ook www.dakcar.com! |
Quote:
In dat geval zou ik ook een schakelaar inbouwen om de vin zelf aan te kunnen sturen. Ik gebruik het in files zodat ik de motor koeler kan houden. |
|
All times are GMT +1. The time now is 18:39. |