Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Plaatwerk en grill voor MK3 ivm schade (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51131)

Dexter 31-01-2009 10:05

Plaatwerk en grill voor MK3 ivm schade

Hallo,

Gister kwam ik op mijn weg naar sana [brugverhuur in alkmaar, red.] een scooter rijder tegen. Tot mij spijt zag ik hem wel maar hij mij niet, dus om eens statement te makan heb ik hem maar even een tikje gegeven.

Er jammer allemaal waardoor de auto op dit moment bij het schadebedrijf staat. Vanmiddag wordt het verzekeringstechnisch verder afgehandeld.

Nu is de kans aanwezig dat het autootje total-los wordt verklaard. Maar zelf heb ik in eerste instantie het idee dat er eigenlijk niet veel beschadigd is. Ik heb helaas nog niet echt goed kunnen kijken.
Volgens de man bij het schadebedrijf zou het nog wel eens spannen kunnen worden maar hij verwacht dat als de ophanging verder onbeschadigd is dat ik waarschijnlijk geluk heb en hij, op kosten van de verzekering, gemaakt zou kunnen worden.

Hoe dan ook, ik zit eraan te denken om een Vento front te nemen aangezien het Golf front toch stuk is. Er werd mij echter geadviseerd om dan zelf even een Vento front te regelen.

Het volgende is sowieso stuk:

Bumper
Koplamp
Grill
Slotplaat
Motorkap
Zijscherm
Voorruit
Lichte schade op de deur

Als ik de boel wil ombouwen naar Vento front heb ik natuurlijk een motorkap, grill, set koplampen en slotplaat nodig van een Vento. Die zoek ik dus in eerste instantie even.

Dit alles in het rood [andere kleuren mogen natuurlijk ook maar rood zou ideaal zijn, mocht het in een andere kleur zijn dat moet ik wel even informeren naar de spuitkosten] . Helaas weet ik de kleurcode niet maar die kan ik nog wel even achterhalen komende week.

Mocht je iets roods over hebben wat ik misschien kan gebruiken laat het me dan even weten.

Voor een kleur indicatie, het gaat om het volgende:

Alvast bedankt!

EDIT: ho, fuk. Zie meteen al dat ik het in de verkeerde rubriek gezet heb, mijn excuses. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn het even te verplaatsen. Dank!.

Dexter 02-02-2009 10:52

Maandag-ochtend-tien-uur-twee-en-vijftig-up.

Niemand die wat over heeft?

T!m 02-02-2009 11:14

Ik heb een Golf voorbumper en een grille in bordeaux rood :)
Niet de kleur die je zoekt, maar wel de onderdelen.

Audilimburg 02-02-2009 20:26

Ik heb nog een grill liggen in de kleur Tornado-rood, maar zoals ik het begrijp zoek je Vento onderdelen en geen Golf onderdelen. Als ik het mis heb dan hoor ik het wel via PM of je interesse hebt in de grill.

Dexter 03-02-2009 10:29

Je heb PB.

Zoals ook vermeld in je PM [en hierbij meteen even voor de rest]. Golf onderdelen mogen eventueel ook. Wat ik zoek is eigenlijk een compleet Vento front die ik in 1 keer ergens op kan halen. Het is niet de bedoeling om dat langzaam bij elkaar te gaan sparen.

Wat voor mij even interessant is zijn de prijzen. Ik weet nog niet wat ik van de verzekering krijg [total-los of niet]. Als alles vergoed wordt dan laat ik zoveel mogelijk door het schadebedrijf herstellen. Die willen voor mij wel een Vento front inbouwen mits ik dat zelf even regel ivm het verschil in de kosten.

Als die echter total-los verklaard wordt dan ben ik eigenlijk van plan om hem zelf toch te herstellen. Dan heb ik waarschijnlijk meer aan een Golf front want dat is al bij al goedkoper als dat van een Vento.

All times are GMT +1. The time now is 15:49.