Weer eens wat anders dan RS en RM
BBS E50
Ze kosten wat, maar ik vind ze veel mooier dan welke RS-en dan ook. En vergeleken daarmee zijn deze 'n koopje. ;) Alleen een beetje jammer van de steek... en m'n bankrekening. :D |
steek 4x108 :screwy:
|
inderdaad een hele mooi set. voor de koper heb ik nog een set originele bbs naafdoppen hier voor te koop.
|
5x108
|
En Kiwi-gti is geinteresseert, volgens mij is 1 setje nog niet genoeg :tongue:
|
en dan nog opknappen :rolleyes:
zoals je ziet zijn ze gespoten zonder uitelkaar te halen, wat mij het vermoeden geeft dat de randen aardig wat (pekel) schade hebben.. (afdraaien gaat niet ivm te dun materiaal) tis maar een tip ;) |
die set stond vorig jaar ook op marktplaats te koop, voor iets meer dan een derde van de prijs nu...
Toen heeft iemand van hier ze gekocht denk ik en wat later doorverkocht. |
Quote:
Niet toevallig Erwin van hier op 't forum? |
neen, dacht het niet.
Hij heeft ze gekocht van de persoon die ik bedoel maar die is hier dan blijkbaar toch niet geregistreerd. Is iets van anderhalf jaar geleden, toen hebben ze slechts een paar uur op marktplaats gestaan, ze werden praktisch weggegeven. En ze zijn trouwens gepoederlakt dus hoogstwaarschijnlijk eerst gestraald :s |
Ik was het nie :shake::D
|
Quote:
die set is van mij en ik heb ze destijds voor dezelfde prijs gekocht (was niet iemand van hier) als waar ze nu voor te koop staan *edit* zijn verkocht |
All times are GMT +1. The time now is 23:05. |