![]() |
lampjes vervangen tellerunit MK3
Bij m'n Golf 3 uit 95 zijn een paar lampjes uitgevallen bij de tellerunit. En kan ik in het donker niet normaal zien hoe hard ik rij en hoe warm het koelwater is.
Nu wil ik graag die lampjes vervangen maar er zit een airbag in het stuur en die wil ik graag laten zitten. Wie kan me vertellen hoe ik de tellerunit eruit krijg zonder het stuur eraf te moeten halen ?? Alvast bedankt ! :thumbup: groeten Martijn |
Als je een in de hoogte verstelbaar stuur hebt dit volledig op de laagste stand zetten. Dan links van het dashboard het afdekklepje eruit halen en daarna je lichtschakelaar. Aan de rechterkant ook het afdekepje naast de radio eruit halen. Nu ga je links en rechts een schroef zien zitten. Deze losdraaien. Nu ga je de afdekplaat voor de tellerunit eruit kunnen klikken en, met wat voorzichtig te werk gaan, deze tussen het stuur en het dashboard uit halen. De 2 schroeven van de tellerunit los schroeven,kabelboom los en je kunt de tellerunit er zo uitnemen en dan de lampjes vervangen. Heb dit bij mijn Mk3 vroeger ook redelijk veel gedaan ;) . Inbouwen gebeurt gewoon in omgekeerde volgorde. Hoop dat je ermee geholpen bent. :thumbup: Grtz!!! Andy
|
stuur is niet in hoogte verstelbaar , maar ik ga het proberen. Bedankt voor je snelle reactie Andy
|
All times are GMT +1. The time now is 17:55. |