Nog andere hobby's buiten vw?
Ik vroeg mij wel eens af of men ook buiten de vw gekte ook nog tijd voor andere hobby's zijn?
Mijn ander tijd verdrijf is Karpervissen Ik sta er goed op ik weet het, maar dat is als je net op bent Van de spullen kan ik nog een mooie auto kopen. |
mijne is voor de buis hangen:D
alleen ben ik ermee gekapt want de rest kon niets zien.. |
caraudio... :D
|
Quote:
:D :D :D :D |
Van mij ook vissen. Veel karper gevist, maar nu meer op roofvis gezien tijdgebrek..
|
Bier drinken :D
|
Ja da's mijn nr1 hobby ook :D
Verder is mn werk mn hobby, beetje met computers rommelen :) |
Ik spaar zo'n beetje alles van Thunderdome :tongue:
|
Computers, auto's in het algemeen, films, klussen
|
En ik sleutel zo af en toe ook nog aan een brommertje.
En de laatste tijd kan ik me ook uitstekend vermaken met een lekker potje Left 4 Dead met vrienden spelen :thumbup: |
beetje achter de playstation 3 hangen en voornamelijk online spelen ;)
|
bier drinken,slap lulle en ja beetje achter de PS 3 hangen dan, :screwy:
|
Bier drinken. Veel bier drinken.
Verder muziek, festivals, gitaar spelen, drummen, cd's/dvd's sparen en bier drinken. Of had ik dat al gezegt. :thumbup: Oja, en als ik een paar bier op heb wil ik nog wel eens een beetje mondharmonica spelen. :D |
Beetje omstreden misschien maar ik zit al zo'n 11 jaar in een schietvereniging,paar keer nl's kampioen geweest,leuke sport,alleen erg onbekend....ondanks dat het een olympische disicipline is
|
S zomers laag rijden en meetings van vw in de winter 4 keer 4 terein rijden met een jeep cherokee 180 pk en maar liefst40 cm opgehoogd
met 35 ers dr onder,,verders het standaard de tuin en uiteraard me kinderen en vriendin.....oja fotoo geplaats in galerij .....van de jeep :tongue: |
Het huis de tuin de honden etc. hobby´s genoeg.
@ Jarno donderdag aanwezig ? Heb nog dempers liggen van je hier ! |
Naast onderhoud huis tuin en aan auto's sleutelen is karten en motor rijden een hobby van me. Verder ben ik vaak bij ovalracing/autospeedway of autocross hier in de regio te vinden en natuurlijk zo af en toe een meeting meepakken :thumbup:
|
Quote:
Ik doe hetzelfde maar dan zonder zo'n apepakkie (en met handwapen) |
Tuinieren, klussen aan de woning af en toe maar verder vooral met onze VW's bezig.
Oh ja, en iedere dag de laptop ff op schoot, maar dat heeft iedereen hier als hobby geloof ik !!!! |
bier drinken, zomers meetings afstruinen, en vw natuurlijk en me sprintpuchje wat ik er een beetje bij doe.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:51. |