kosten zijschermen Ori VAG e.d.
Wie kan zou voor mij kunne kijken op hun VAG programma, of hoe dat ook al weer heet, hoeveel dit kost.
Kenteken auto: PT-83-YS -Zijscherm, bestuurderszijde - wel voor een 86-er of ouder, dus smalle bumpers. -Zijscherm, passagierszijde - Keienvanger -onderlatje grill - onderkant achterpaneel ( als het mogelijk is van een 84-er ) Alvast bedankt mensen, Groetjes Dit alles graag origineel VAG!! |
|
Origineel VAG he..dus ik hoop dat iemand dat kan bekijken met zn VW programma
|
Dat gaat je rete veel geld kosten.
www.carpartsdirect.nl levert originele onderdelen tegen lage prijzen. |
Dat is ook nooit origineel he;) dat kost veel geld jah, maar goed, pasvorm perfect, laten we het dan maar niet over immitatie hebben.
Gaat er mij om dat ik sowieso de spatborden, keienvanger e.d. origineel VAG heb..dat andere kan ook immitatie, aangezien dat gelast moet worden. Maar spatschermen immitatie is een hel. |
en nette gebruikte?
|
dacht dat een origineel zijscherm 150€ was de kant.
dus 300 voor een set. weet het niet meer zeker, maar zal er niet ver af zijn.... en dan moet je nog het geluk hebben dat er geen builkes of zo in zijn! grtz |
Scherm is ca. 50€ origineel ;)
|
Quote:
Weet je dat zeker, is dat nog recent :thumbup: want dan haal ik gelijk 2 schermen op..haha.. en nette gebruikte kan altijd, maar dan moeten ze ook echt goed zijn, dus zonder roest, deukjes of dat soort onzin :D |
Quote:
het is dus wel allemaal redelijk aan de prijs :) |
vind ik nog wel meevallen om eerlijk te zijn, mn auto ga ik namelijk restaureren, dus wel origineel VAG natuurlijk
|
dat is toch niet duur... als je voor een imitatiescherm 40-60 betaald.. :thumbup:
Als dat nog leveraar is gewoon doen. |
Quote:
Doe ik in de loop van dit jaar ook zeker wel, imitatie is prut, dunner blikwerk,pasvorm van geen kant.. Dus als ik voor 380 euro, bijna de hele voorkant nieuw heb, origineel VAG, ga ik er zeker voor |
All times are GMT +1. The time now is 05:04. |