Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   mooie Polo 6n 1,9 Diesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50661)

EditionBlue G60 19-01-2009 22:33

mooie Polo 6n 1,9 Diesel(nieuwe motor,bak,enz enz)

Hallo

ik hier een mooie frisse rode Polo 6n 1,9 diesel staan die eingelijks voor de vrouw was.
maar ja eenmaal aan de golf tdi gewend :thumbup: en je raad het al,de interrese voor de polo is af en aangezien ikzelf de variant van mn broertje overneem de polo nu dus overbodig.
de polo heeft onlangs een mega verwenkuur gehad,de huidige km stand is rond de 226000 maar bij een km stand van iets minder dan 225000 km is de spanrol kapotgelopen en gevolg de motor en vernellingsbak kapot.
ik heb toen een motor met 120000km uit een Belgische schade polo 6n gekocht en heb bij deze motor toen preventief het volgende vervangen:
*Distributieriem met spanrol
*multieriem
*waterpomp met termostaat en pakkingen
*verstuivers gereinigd en getest
*olie en oliefilter vernieuwd
*dieselfilter vernieuwd
*interieurfilter vernieuwd
*gloeibougie's vernieuwd
*luchtfilter vernieuwd
*inlaatspruitstuk en EGR klep gereinigd
*alle diesel retour en vacuum leidingen vernieuwd
*Nieuwe Koppelingset (dus plaat,drukgroep,druklager) geplaatst
*2 massa vliegwiel laten controleren op gebreken
*nieuwe Radiateur geplaatst
zoals je ziet zo een beetje alle slijtage delen vervangen,de motor loopt echt als een zonnetje.
aangezien de versnellingsbak ook kapot was heb ik deze vervangen voor een exemplaar dat al een keertje gereficeerd is,deze bakken zijn normaliter erg slecht en vaak loopt het lager v/d 5e vernelling vast en komt dan dwars door het bakhuis heen naar buiten,dit is bij deze bak inmiddels vervangen.
tevens is zo'n 3500 km geleden de startmotor vervangen en een nieuwe Accu geplaatst en zijn er aan de voorzijde nieuwe remschijfen en blokken geplaatst.
de polo is tot dat ik hem kocht altijd bij de VW dealer in onderhoud geweest en keurig in het boekje afgestempeld en bijgehouden.
ik heb 2 hoofdsleutels en de sleutelcode kaart bij deze polo.
de polo is rood van kleur en ziet er verders netjes uit,er zitten her en der wel een paar kleine plekjes maar hij is niet verrot ofzo.
verders is de polo van augustus 1996.
de polo is voorzien van een pioneer radio cd speler en er licht nog een cpv systeem op de plank,deze word nog ingebouwd.
verder is de polo voorzien van een trekhaak en is hij af fabriek uitgerust met stuurbekrachtiging.
de polo staat momenteel op orgineel 13 inch staal met hele frisse bandjes.
de polo is begin Januarie Apk gekeurd en kan er weer een jaartje tegen aan.
en Last But Not Least de vraagprijs: 2300 euro zou ik graag voor dit alles hebben.vind je deze prijs te hoog?kom dan maar met een goed tegenbod.
voor eventuele vragen gewoon even mailen naar : hendrikensusanne@home.nl
of even een pmtje.

vriendelijk groet Hendrik

Wolgast 19-01-2009 22:58

foto's??

EditionBlue G60 21-01-2009 18:32

schop aub

EditionBlue G60 23-01-2009 18:11

upje aub

EditionBlue G60 26-01-2009 21:27

prijsaanpassing gedaan en zo graag 1 upje

EditionBlue G60 31-01-2009 21:54

niemand zo'n hele fijne polo diesel??? upje aub

Roy16VG60 01-02-2009 21:25

Wat is je uiterste prijs voor de Polo? Mag per Pb, ik ben er naar eentje op zoek namelijk. Is het een 1.9D of een SDI? Weet je zo de motorcode?

EditionBlue G60 12-02-2009 10:29

iemand nog zoekende voor een mooi fris polotje diesel???

All times are GMT +1. The time now is 09:02.