![]() |
aankooptips jetta
Ik ga woensdag kijken naar een jetta en vroeg me af waar je op moet letten bij een jetta.
Zou iemand mij op weg kunnen helpen? |
voorschermen. rot onder de spatbordverbreders.
achterbak. rot in de reservewielhouder speling op stuurkolom lekke achterlichten / vocht inde achterbak deurslingers zijn meestal gaar zonnedak? uitgedroogde rubbers? lekt het? wielkasten ff flink porren met de schroevedraaier. uitkijken voor jetta's met een groen lederen interieur :D en de std dingen waar je naar kijkt op het moment dat je een auto koopt. |
Of ie wel een kofferbak heeft... anders sta je straks met een golf voor de deur....
|
:rolleyes:
|
FF de lampjes checken in het dashboard.
Ff ruiken of je geen koelvloeistof ruikt met een warme verwarming |
Ik denk dat Levis meer doelt op specifieke dingen betreft Jetta en Golf 1. Dat ie erop moet letten dat alle lampjes etc werken snapt hij ook wel ;)
- Voorschermen bij de A-stijl - Tankopening. - Achterklep open; rechtsboven waar de rolgordel zit. - Wielranden achter, links én rechts - Onder de auto; het gedeelte waar de achteras op gebout zit - Krikpunten - Onderste rand waar de klep in valt (bij het slot) - Voorfront En gewoon in je achterhoofd houden; roest dat je ziet, maal 10 en dan heb je ongeveer de daadwerkelijke hoeveelheid :) |
onze jetta expert! bedankt voor de tips en de rest natuurlijk ook.
hier kan ik wat mee |
Quote:
So very true :D |
gewoon de mijne komen halen hahaha al deze punten zijn bij mijn auto hard er zit zelfs helemaal geen roest aan de auto! bodem nooit gelast of getectyleerd!
|
mooie auto, maar iets boven mijn budget
|
All times are GMT +1. The time now is 17:23. |