![]() |
Mijn oude Corrado te koop op MP
Volgens mij heeft hij het probleempje ook niet kunnen vinden, want hij staat weer te koop...
http://link.marktplaats.nl/221575213 |
Liep de auto niet goed ofzo ?
|
Quote:
Voor dat het blok eruit ging hield de wagen in en wilde hij afslaan. Ik heb er samen met een monteur naar gezocht en vanalles geprobeert maar uiteindelijk niks kunnen vinden :shake: |
Mooie BMW daarachter.
|
Ik vindt de corrado anders ook niet verkeerd !
|
mmm dat is een verleidelijk prijsje :D
|
Quote:
Het was een fijne auto. Achteraf heb ik toch een beetje spijt gehad dat ik hem van de hand heb gedaan :( Zo stond hij erbij toen ik hem nog had: ![]() ![]() Maar mijn huidige corrado komt er dikker uit te zien :D |
Wow !!
|
Quote:
Heb je deze nog nooit gezien dan? |
Nee om de een of andere reden heb ik deze nooit gezien. Wat voor kleur is het eigenlijk, dark burgundy ?
|
Quote:
Je gaat door voor de wasmaschine :thumbup: |
Opzich best interesse in een corrado voor daily gebruik, maar liever geen VR6 of G60, anders had ik nu in de auto gezeten om te gaan kijken !!!
|
Dan zal je hem toch eerst goed lopende moeten krijgen. Ik denk ook dat dit de reden is waarom hij hem wegdoet...
Het zal vast ergens een lullig sensortje oid zijn... |
Toch maar opzoek naar een 8v of een 16v.
|
een goede g60 kun je zo ombouwen naar 16v of een normale 8v
|
Quote:
En dan heb je ook nog een kabelgeschakelde bak :thumbup: En toch zou ik zo weer g60 gaan rijden, als je goed onderhoud pleegt en er normaal mee omgaat dan is het best betrouwbaar... |
ik heb er inmiddels met de kleine poelie erop alweer 30.000 km opzitten vanaf dat ik hem heb
|
Volgens mij heb ik hem al eens in Asten gezien...
|
|
Zonde dat zo,n mooie en goede corrado met een klein mankementje gelijk in onderdelen wordt verkocht.
Zonde.... |
All times are GMT +1. The time now is 16:41. |