Schuif/ kanteldak VW Passat 32B
Hallo,
Ik zoek voor een Volkswagen Passat 32B een goed werkend schuifdak/ kanteldak. Wie hier op het forum kan mij daaraan helpen? En zijn er mensen die weten in welke type VW (Audi) hetzelfde formaat/systeem dak zit, dan wordt het zoeken hiernaar misschien wat gemakkelijker. Van een Golf2 bijvoorbeeld weet ik al dat het dakje kleiner is en het mechanische gedeelte is ook anders. Alvast dank. |
Audi 80 typ 81 is hetzelfde...
|
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is Golf 1 en Scirocco 2 ook een optie.
Golf 1 heeft dan geen kantelsysteem, maar de Scirocco 2 wel (heb het nu ook zelf in de GTI). Succes !! |
Het schuifsysteem is technisch idd hetzelfde. Alleen er zit nogal verschil in de afmetingen. De meeste VAG dakjes zijn smaller dan die van een 32B..
Maar goed nieuws, ik heb een schuifsysteem gevonden uit een sloper. Dus dit topic mag dicht. Dank voor de reacties. |
Ik heb ook nog wat klein grut nodig van een sloper, waar heb je er een gevonden?
|
Bij iemand uit Veenendaal. Deze man heeft een Passat Variant benzine uit 1987 staan. Is op MP in de rubriek oldtimers wel te vinden met een advertentie van een 84er Passat Variant.
|
Bedankt!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:59. |